De ce brandurile de lux isi programeaza campaniile de sarbatori tardiv

Miercuri, 19 Septembrie 2012, ora 16:12
1860 citiri
De ce brandurile de lux isi programeaza campaniile de sarbatori tardiv

Comerciantii de produse de lux nu intentioneaza sa demareze mai devreme campania de cumparaturi pentru sarbatori, tinand cont si de faptul ca persoanele care se orienteaza catre aceste bunuri fac cumparaturile la sfarsitul anului.

Campaniile de marketing derulate de retailerii de lux cu mult timp inaintea sarbatorilor constituie o pierdere de timp, considera reporterii de la Luxury Daily, mai ales ca promotiile tipice de sarbatori care implica discounturi nu se aplica si comerciantilor de produse de lux.

Unele companii s-au pregatit deja pentru sarbatori, insa cea mai buna perioada pentru lansarea campaniilor este jumatatea lunii noiembrie, potrivit sursei citate mai sus.

Initierea acestei campanii in viitorul apropiat este contraproductiva, pentru ca, daca aceste eforturi nu se materializeaza in vanzarile inregistrate, banii investiti in marketing vor fi pierduri, considera Elizabeth DeMaso, managing partner in cadrul Brenes Co., New York.

Mesajul trebuie adresat cumparatorilor la timpul potrivit, si anume in apropierea sarbatorilor, strategie de marketing care tine seama de momentul in care consumatorii sunt pregatiti sa cumpere produsele specifice acestei perioade.

Companiile care produc bunuri de lux isi pot pregati de acum campaniile de marketing, insa trebuie sa tina cont de momentul prielnic in care le pot lansa.

Strategia de piata a jucatorilor de pe piata de lux este atragerea consumatorilor in magazin prin organizarea diverselor evenimente la care acestia sunt invitati, dezvoltarea unor aplicatii utile pentru cumparatori si campanii derulate pe e-mail.

"Din moment ce retailerii de lux nu apeleaza in general la discounturi pentru a creste vanzarile, au adoptat alte practici care par sa aiba succes", a adaugat Elisabeth DeMaso.

O alta metoda de a atrage clienti in perioada sarbatorilor este aranjarea vitrinelor. Reprezentantii Barneys New York si Harrods au anuntat ca vor realiza aranjamente impresionante ale vitrinelor in perioada sarbatorilor, bazate pe o tematica Disney.

#marketing branduri de lux, #campanii marketing branduri lux, #branduri lux campanii sarbatori , #Tinute elegante