Primul eveniment dedicat brandurilor de lux din Romania, in octombrie

Vineri, 21 Septembrie 2012, ora 12:07
2222 citiri
Primul eveniment dedicat brandurilor de lux din Romania, in octombrie

Primul eveniment dedicat brandurilor de lux din Romania, intitulat "Luxury & Aspirational Brands", va avea loc pe data de 8 octombrie. Prin intermediul acestui eveniment, se urmareste o intelegere mai buna a modului in care functioneaza piata brandurilor de lux.

Evenimentul se va desfasura intr-un context economic in care puterea de cumparare in Romania a scazut in ultimii trei ani, ca si vanzarile in majoritatea sectoarelor de activitate. In acelasi timp, din ce in ce mai multe branduri de lux intra pe piata din tara noastra. In plus, majoritatea categoriilor din FMGC vor sa isi mareasca profiturile prin lansarea de noi produse cu valoare adaugata mare.

Contextul economic al Romaniei da nastere unor intrebari in ceea ce priveste evolutia segmentului produselor de lux: Mai este Romania considerata o piata emergenta? Este Romania o tara care apreciaza luxul sau nu? Care sunt cele mai dorite branduri in Romania?

Temele care vor fi dezbatute in cadrul conferintei includ specificul pietei de lux din Romania, specificul comportamentului consumatorului pe diferite categorii de produse de lux, branduri de lux vs. branduri aspirationale, strategii de marketing de succes pentru brandurile de lux, alegerea celor mai eficiente modalitati de comunicare si elementele care contribuie la constructia unui brand de lux.

Evenimentul, marca SMARK KnowHow, este structurat in trei paneluri.

Panelul introductiv pune accent pe intelegerea culturii romanilor si a atitudinii lor vizavi de lux si pe evolutia jucatorilor din aceasta piata in ultima perioada.

In acest panel isi vor expune punctul de vedere reprezentanti din media, cercetare si consultanta care au o viziune de ansamblu asupra pietei de lux din Romania.

Cel de-al doilea panel prezinta modele concrete de business ale unor branduri premium sau de lux, din diferite domenii de activitate: retail, FMCG, servicii, fashion, exemplificand prin strategiile de marketing diferite. Persoanele prezente vor analiza elementele care conteaza cel mai mult pentru un brand de lux, precum inovatia sau strategia de comunicare.

Ultimul panel are ca tema abordarea publicului tinta, de la identificarea si atragerea lui, la folosirea celor mai eficiente modalitati de comunicare si a celor mai relevante mecanisme de loializare.

#eveniment branduri de lux, #piata branduri de lux, #Romania branduri de lux , #Tinute elegante