Valentino a jucat lozul castigator: Vanzarile au crescut cu o treime in 2012

Joi, 04 Octombrie 2012, ora 11:34
1299 citiri
Valentino a jucat lozul castigator: Vanzarile au crescut cu o treime in 2012

Oficialii casei de moda Valentino au confirmat planurile de expansiune ale brandului italian pe pietele din Asia, Europa si Orientul Mijlociu, in contextul in care vanzarile au crescut, in medie, cu o treime in 2012.

Astfel, vanzarile prin intermediul magazinelor operate direct au crescut cu 33% in septembrie 2012 fata de aceeasi luna din 2011 si cu 29% in primele noua luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Intrebat despre piata din China, care contribuie cu 40% la veniturile casei de moda, Stefano Sassi, CEO Valentino, a declarat ca nu s-a constatat nicio scadere a vanzarilor in aceasta regiune, potrivit CPP-Luxury.

Chinezii se afla in cautarea produselor exclusiviste, iar Valentino beneficiaza de pe urma acestei tendinte a pietei, a spus Stefano Sassi.

Miscari strategice in industria modei: Achizitia casei Valentino indica un nou trend

In luna iulie 2012, fondul de investitii al Qatarului a cumparat casa de moda Valentino, valoarea tranzactiei ridicandu-se la 857 milioane de dolari. Relatia cu noii proprietari ai Valentino decurge foarte bine, a precizat Sassi: "Este vorba de un stil personal de management, pana acum avem o relatie foarte productiva, iar lucrurile evolueaza bine, existand oportunitati pentru a accelera cresterea profitului companiei".

#vanzari Valentino 2012, #Valentino achizitie Qatar, #magazine Valentino, #extindere Valentino , #Tinute elegante