Cinci sfaturi ca sa va imbunatatiti afacerea in 2011

Sambata, 11 Decembrie 2010, ora 11:18
1744 citiri
Cinci sfaturi ca sa va imbunatatiti afacerea in 2011

Desi anul 2010 nu a fost unul tocmai bun pentru afaceri, multe firme mici inchizandu-si portile sau chinuidu-se sa supravietuiasca, exista insa si companii care au cunoscut progresul si care acum isi fac planuri de crestere.

Cu toate ca sfarsitul de an va duce mai mult cu gandul la vacanta, nu ar fi rau sa luati cateva decizii importante pe ultima suta de metri, care cu siguranta va vor aduce beneficii anul viitor. Daca vreti sa treceti in anul 2011 cu dreptul incercati sa urmati sfaturile Open Forum:

1. Luati legatura cu un consultant financiar

Programati o intalnire cat mai curand posibil cu un specialist, care sa revizuiasca imaginea financiara a companiei pentru 2010, astfel incat sa puteti decide ce actiuni sa luati acum, la sfarsit de an. De exemplu, daca aveti o societate care a fost profitabila in acest an, poate v-ati dori sa platiti o parte din profituri actionarilor sub forma de dividende.

2. Achizitionati echipamente


Daca aveti nevoie de calculatoare noi, mobilier, masini sau echipamente, cumparati-le acum.

Atata timp cat articolul in cauza este plasat in serviciu pana la 31 decembrie, puteti opta pentru deduceri de cheltuieli.

Pentru acest lucru, ar fi bine sa consulati normele privind deducerile pentru cheltuielile in cazul aparaturii si echipamentelor destinate activitatilor de cercetare-dezvoltare. Mai mult, cu putin noroc, puteti profita de ceva promotii de sfarsit de an la achizitia lor.

3. Faceti noi angajari

Daca afacerea este in crestere, va puteti imbunatati operatiunile prin extinderea personalului. Puteti alege sa angajati someri, pentru care, si in Romania, ca si in alte tari, exista conditii speciale.

In tara noastra, firmele care in cursul anului 2010 incadreaza in munca someri pe locuri de munca nou create, pentru o perioada de cel putin un an, beneficiaza de scutirea de la plata contributiilor de asigurari sociale aferente somerilor incadrati pentru o perioada de sase luni, potrivit unei Ordonante de Urgenta adoptate in luna februarie de Guvernul Romaniei.

4. Dati bonusuri de sfarsit de an

Daca afacerea pe care o aveti a supravietuit si chiar a prosperat chiar si in timpul crizei economice, cu siguranta va doriti sa va recompensati personalul prin plata unor prime la sfarsitul anului. Astfel, recunoscandu-le meritele, angajatii vor lucra cu spor si anul viitor, ajutandu-va sa va imbunatatiti tot mai mult afacerea.

5. Lasati afacerea pe mana oamenilor pe care ii cunoasteti


In cazul in care simtiti ca este vremea sa va retrageti din afacere, ca ati facut tot ce ati considerat de cuviinta pentru ea, dar este cazul sa spuneti 'STOP', cel mai bine este sa lasati compania pe mainile unei persoane cunoscute, poate chiar o persoana pe care ati format-o in cadrul companiei.

Tot sfarsitul de an este perioada ideala pentru ca noul manager sa se familiarizez cu functia si sa gandeasca noile directii, apoi, la inceputul anului viitor, sa inceapa cu adevarat munca.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

A fost inventat softul care ghicește dacă un angajat e gata să-și dea demisia. Cum ar putea utiliza patronii rezultatele
A fost inventat softul care ghicește dacă un angajat e gata să-și dea demisia. Cum ar putea utiliza patronii rezultatele
Patronii îngrijoraţi de fluctuaţia angajaţilor sau care îşi pun întrebări despre perioada de timp în care o persoană recrutată va rămâne la noul ei loc de muncă ar putea conta, în...
Amazon spiona concurența cu o divizie secretă. Angajații companiei se dădeau drept antreprenori pentru a strânge informații
Amazon spiona concurența cu o divizie secretă. Angajații companiei se dădeau drept antreprenori pentru a strânge informații
Angajaţii Amazon au „pozat” drept comercianţi terţi pentru a aduna informaţii de la Walmart, eBay şi alţi rivali ai gigantului american. Aceștia au avut acces la sistemele concurenței...
#afacere, #angajari, #angajati, #bonusuri, #sfaturi , #Angajari