Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce elemente obligatorii trebuie sa contina contractul de munca la domiciliu

Ce elemente obligatorii trebuie sa contina contractul de munca la domiciliu


Legislatia muncii prevede ca salariatii au posibilitatea de a lucra de acasa, caz in care vor beneficia de toate drepturile aplicabile prin lege. Acest tip de munca, la domiciliu, va fi efectuata in baza unui contract de munca la domiciliu, ce va contine unele elemente in plus fata de un contract normal de munca.

Munca la domiciliu este reglementata de Codul Muncii, document ce prevede ca salariatii pot indeplini si de acasa atributiile specifice functiei pe care o detin. In acest caz, vor fi considerati salariati cu munca la domiciliu, avand posibilitatea de a-si stabili singuri programul de lucru.

Potrivit legislatiei muncii, salariatul cu munca la domiciliu se bucura de toate drepturile recunoscute prin lege si prin contractele colective de munca aplicabile salariatilor al caror loc de munca este la sediul angajatorului.

"Toate drepturile si obligatiile recunoscute prin lege si prin contractele colective de munca aplicabile salariatilor al caror loc de munca se afla la sediul angajatorului sunt valabile si pentru salariatul cu munca la domiciliu, cu exceptia programului de lucru", se arata si intr-un ghid publicat de Inspectia Muncii pe site-ul propriu.

Citeste continuarea articolului pe avocatnet.ro

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1174 ori