Managementul carierei

Marti, 20 Martie 2007, ora 02:08
2263 citiri

Peste trei sferturi dintre angajati sunt nemultumiti de slujbele lor, dar nu intrevad o solutie. Julie Jansen, consilier pe probleme de cariera, va ofera sansa sa faceti schimbarile dorite, analizind sase motive care conduc la insatisfactie profesionala: lipsa sensului, rutina, ezitarea, plictiseala si plafonarea, dorinta de a fi pe cont propriu si apropierea pensionarii.

Cu ajutorul exercitiilor si a chestionarelor elaborate pentru fiecare dintre cele sase situatii, veti putea sa va evaluati activitatea si sa stabiliti ce tip de munca vi se potriveste.

Adresat angajatilor si specilaistilor in resurse umane, ghidul furnizeaza exemple si sugestii utile privind managementul carierei si dezvlotarea profesionala.

Potrivit autorului ghidului Managementul carierei, curiozitatea, determinarea, perseveranta, empatia, flexibilitatea, continuitatea, umorul, inteligenta, optimismul si respectul sunt cele zece chei ale succesului. Cum pot fi acestea dezvoltate si valorizate, dar si o multime de evaluari, instrumente, resurse si metode destinate sa va ghideze in gasirea unui loc de munca care sa raspunda nevoilor dumneavostra financiare si personale, sunt prezentae pe larg de catre Julie Jansen.managementul_carierei.jpg

Din cuprins: De ce doriti sau credeti ca este necesar sa va schimbati locul de munca? • In ce situatie profesionala va aflati? • Valori, atitudini si pregatirea pentru schimbare • Trasaturi de personalitate, interese si aptitudini preferate • Cum ajungeti unde v-ati propus? • Cele 10 chei ale succesului • Cautarea unui loc de munca - ghid practic

Managementul carierei a aparut la Editura Polirom, in cadrul colectiei Cariera.Succes.Performante.

Bloombiz

Sursa: Editura Polirom