Programele de CSR cresc motivatia angajatilor

Miercuri, 02 Aprilie 2008, ora 11:17
1708 citiri
Programele de CSR cresc motivatia angajatilor

Companiile care dezvolta programe de responsabilitate sociala corporatista (CSR) reusesc sa creasca nivelul de angajament al angajatilor fata de firma. Peste 85% dintre angajatii care sustin activitatea de CSR a companiei au un nivel ridicat de angajament si motivatie, in timp ce doar 37% din personalul companiilor care nu dezvolta programe de CSR manifesta un nivel similar de angajament, potrivit unui studiu realizat de Sirota Survey Intelligence, companie specializata in consultanta si cercetare in resurse umane.


"Lucrand impreuna la un proiect, chiar daca nu este de business, implicand alte trairi decat cele de zi cu zi, se creeaza o relatie cu totul aparte, mult mai complexa decat «simpla» relatie cu colegii de serviciu. Si acest lucru este benefic atat la nivel personal, cat si la nivel de companie", considera Daniel Marin, director de resurse umane la Cefin Romania, companie profilata pe servicii integrate in domeniile automotive, productie si imobiliare.


Potrivit acestuia, participarea angajatilor la proiectele de sustinere a comunitatii are valoarea de a actiona ca un team-building, consolidand relatiile dintre oameni.


Compania a anuntat ca va investi peste 200.000 de euro in programele de responsabilitate sociala corporatista (CSR), planificate pentru 2008. Strategia CSR a CEFIN presupune corelarea programelor care vizeaza sprijinirea comunitatii cu activitatile corporatiste, precum si implicarea managementului si a angajatilor care vor dedica timp actiunilor sociale sau vor face donatii.


"O firma care are o strategie de CSR bine conturata induce un sentiment de incredere, siguranta, stabilitate si, in final, apartenenta la organizatie. Daca pana acum actiunile umanitare din cadrul companiei s-au facut in mod neorganizat, prin noua strategie am urmarit si implicarea afectiva a angajatilor", explica directorul HR.


Plan

CEFIN Holding a anuntat ca va investi, in 2008, peste 200.000 de euro in programele de responsabilitate sociala corporatista (CSR).