Cum sa-i cheltuiesti - Editie de weekend
HOT TOPICS

Workshop gratuit pentru managerii si specialistii in HR din Bucuresti, Cluj si Timisoara

Workshop gratuit pentru managerii si specialistii in HR din Bucuresti, Cluj si Timisoara


Human Performance Development International (HPDI), companie care furnizeaza solutii de leadership si dezvoltare a resurselor umane, va sustine, in martie, o serie de demo-uri gratuite pentru managerii si specialistii din HR pe tema "Education for Future Generations".

Intalnirile vor avea loc la Bucuresti (2 martie), Cluj-Napoca (16 martie) si Timisoara (23 martie)

Tema acestei sesiuni de evenimente a pornit de la nevoia fiecarei companii de a construi, pe termen lung, o echipa, in contextul tehnologiei, dezvoltarii personale si schimbarii prioritatilor unei intregi generatii.

Astfel, cele mai mari provocari zilnice sunt orientate catre: cum sprijini dezvoltarea unui om din echipa ta? cum il motivezi? cum combini viziunea lui si cea a companiei? cum orientezi noile tehnici si tehnologii catre cresterea echipei? cum faci din colegul de azi partenerul din fiecare zi?

De ce procesul prin care creezi o echipa de succes este unul complex?

1. Lucrul in echipa devine dificil in special atunci cand membrii realizeaza ca vor trebui sa-si modifice parti din comportamentul lor pentru a acomoda nevoile echipei.

2. Echipa este o contradictie fundamentala intr-o societate bazata pe realizari individuale.

3. Solicita la maximum abilitatile interpersonale.

Pentru a putea educa si, mai ales, intelege generatiile viitoare este foarte important sa intelegem era in care traim:

* Este era Inteligentei Emotionale
* Era Empatiei
* Era Relatiilor de Munca
* Era Echilibrului Minte/Corp
* Era Generatiei "Millennials"

De ce este diferita generatia Millennials?

* accepta task-uri si le duc la bun sfarsit
* nu urmaresc sa obtina titluri si nu urmeaza orbeste
* sunt mai creativi, dispusi sa acceseze informatie
* mult mai confortabili cu social media, aplicatii si tehnologie, in general
* pot lucra intr-un mediu de lucru virtual

Generatiile anterioare "Millennials" au convingerea ca valoarea lor este determinata de cat de multe ore pot sa duca, cat de devreme pot ajunge la munca si cat de mult stau la job. Aceasta credinta nu mai este, insa, valabila in societatea actuala.

Nu mai conteaza cat de mult stai la serviciu, ci cat de productiv esti, fapt mai usor inteles de generatia Millennials.

De asemenea, acestia din urma pretuiesc dezvoltarea personala prin participarea la conferinte si training-uri.

Pe scurt, Generatia Millennials poate fi descrisa si inteleasa in felul urmator:

* vor sa colaboreze
* vor sa stie de ce lucrurile nu pot fi facute diferit
* vor sa vina cu idei creative
* vor sa lucreze cu alte generatii
* vor sa invete, sa se dezvolte si sa experimenteze
* vor sa se implice

Pornind de la intelegerea faptelor descrise mai sus, trainerii HPDI au impartit sesiunile de demo in 4 module, trei de training si una de team building, orientate spre educarea generatiilor viitoare si intelegerea acestora:

1. Individualism vs. Colectivism - Demo Training Petru Pacuraru
2. Delegare/ Dezlegare, peste 10 ani - Demo Training Cosmin Badea
3. Rezolva Creativ Problemele - Demo Training Andrei Vacaru
4. Este Vremea pentru Desene Animate - Demo Team Building

Parteneri media ai evenimentului sunt: Revista CARIERE, Revista HR Manager, Agerpres, Femei in afaceri, Manager Express, Romania Pozitiva, Ziare.com si Business 24, Angajatorulmeu.ro.

Despre HPDI

Infiintata in 2001, compania Human Performance Development International furnizeaza solutii de leadership si dezvoltare a resurselor umane prin programe de training, coaching si teambuilding.

De-a lungul timpului, HPDI a oferit traininguri de Managementul Schimbarii, Obiectivelor, Stresului, Inteligenta Emotionala, Comunicare Asertiva, Public Speaking, Tehnici de Prezentare, Inovatie, Managementul Oamenilor si Leadership Autentic pentru peste 130 de companii importante, precum Raiffeisen Bank, BCR, Oracle, Arobs, Pirelli, Continental Automotive, Toyota Material Handling, Frigoglass sau Hella Automotive.

In anul 2016, HPDI a interactionat cu 87 de companii interesate de dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor, de-a lungul a 267 de evenimente.

Numarul total de participanti la programele HPDI a fost de 7081 de persoane in 527 de zile de livrare. S-au folosit 75 de locatii la nivel national si s-au parcurs 70.723 de kilometri in drumul catre acestea.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 600.000 de euro. In prezent, HPDI are birouri in Bucuresti, Cluj, Timisoara si Arad, unul dintre principalele obiective ale companiei fiind extinderea serviciilor oferite.


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1135 ori

comments powered by Disqus