Business Adviser: Ce tinuta adoptam la locul de munca?

Joi, 15 Iulie 2010, ora 10:19
2805 citiri
Business Adviser: Ce tinuta adoptam la locul de munca?

"Imaginea la locul de munca poate fi afectata atat de stilul vestimentar cat si de limbajul pe care il folosesti in relatia cu colegii", a declarat Liviu Raducan, Chief Ethics&Compliance Officer la Smart Sigma.

Consultantul este de parere ca un stil vestimentar provocator la locul de munca ii pot face pe colegi sa lucreze cu mai putina eficienta.

"In functie de profilul companiei la care lucrezi, exista un limbaj profesional, o serie de abrevieri, un anumit stil vestimentar folosit. Daca vorbim de relatiile interumane, trebuie sa-i respectam pe cei din jur cat putem", a precizat Liviu Raducan.

"In cazul in care in organizatie se naste un conflict intern, din cauza unor jigniri intre doi colegi, cel mai mult conteaza daca a doua zi cei doi au puterea de a trece peste aceasta problema si de a recunoaste ca amandoi au gresit", a declarat consultantul.

In opinia acestuia, ofiterul de etica este cel care trebuie sa discute cu cei doi si sa descopere cauza conflictului. De multe ori, subiectul adus in discutie este modalitatea in care ei isi manifesta o stare de adversitate, izvorata din cu totul alte cauze.

Urmareste si episoadele Te simti discriminat la locul de munca?

                                   E-mailul, proprietatea angajatului sau a companiei?

                                   Cum negociem un contract cu partenerii de afaceri?

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#companie, #conflict, #de, #etica, #intern, #interumane, #loc, #munca, #ofiter, #relatii, #respect , #Stiri Locuri de munca