Ce inseamna respectul intr-un mediu office

Joi, 16 Septembrie 2010, ora 15:18
3497 citiri
Ce inseamna respectul intr-un mediu office

Printre cele mai importante nevoi pe care angajatii le resimt in mediul in care isi desfasoara activitatea zilnic se afla nevoia de a fi tratati cu respect si demnitate. Pentru a crea un mediu propice evolutiei profesionale trebuie sa inveti ce inseamna respectul si cum sa il demonstrezi intr-un mediu business, sustin expertii in HR. 

Iti poti arata respectul prin actiuni simple, dar cu o semnificatie puternica.

Urmatoarele idei te vor ajuta sa eviti lucrurile pe care poate nici nu realizai ca le faci, dar care ii deranjeaza vadit pe cei din jurul tau.

Trateaza oamenii cu respect, politete si incurajeaza-i sa isi exprime parerile si ideile.

Asculta tot ce au colegii tai de spus inainte de a-ti exprima punctul de vedere si nu incerca sa intrerupi pe nimeni in timp ce vorbeste.

Foloseste-te de ideile care iti sunt oferite pentru a imbunatati productivitatea companiei.

Angajatii trebuie sa fie constienti ca ai folosit ideea lor, iar cea mai buna modalitate de a multumi toate partile implicate este incurajarea angajatilor sa-si puna in aplicare propriile idei.

Nu-ti insulta colegii, nu le atribui nume amuzante si nu ii discredita in fata colectivului.

Evita criticile constante despre lucruri nesemnificative, nu minimaliza valoarea, nu injosi, nu judeca si nu privi de sus pe niciunul dintre colegii sau subordonatii tai.

Astfel de actiuni repetate pot agasa persoana aflata in postura de “victima” a gesturilor tale, care tie iti pot parea chiar amuzante.

Trateaza oamenii in acelasi mod, indiferent de sex, religie sau rasa, pentru a evita crearea unui mediu de lucru ostil. Poti implementa politici organizationale in acest sens, astfel incat angajatii sa simta ca sunt tratati in mod egal si corect.

Toti angajatii trebuie inclusi in sedinte, discutii, training-uri sau orice alt eveniment al companiei.

Daca exista unele persoane care nu pot participa, fa un efort astfel incat sa nu fie marginalizate sau excluse de colectiv.

Ofera oportunitatea pentru fiecare angajat de a se face remarcat in diferite activitati specifice companiei tale.

Incearca sa iti exprimi aprecierea de mai multe ori decat iti critici angajatii si incurajeaza aprecierea intre colegi in aceeasi masura ca si cea de la superior la angajat.

#angajati, #business, #colegi, #mediu, #respect, #superiori , #Stiri Locuri de munca