Cum afecteaza fericirea angajatilor profitul companiei

Marti, 21 Septembrie 2010, ora 12:37
1861 citiri
Cum afecteaza fericirea angajatilor profitul companiei

Daca te afli in cautarea echilibrului financiar pentru compania ta, ar trebui sa acorzi mai mult timp si energie in cresterea satisfactiei angajatilor, potrivit unui studiu Hewitt Associates citat de Inc.com. 

Rezultatele studiului evidentiaza tensiunea existenta intre angajatori si angajati.

Efortul angajatorilor de a stabiliza situatia financiara a provocat angajatilor o stare de oboseala in urma unei lungi perioade de stres, nesiguranta si confuzie adusa de actiunile companiei in timpul recesiunii, potrivit specialistilor care au analizat situatia a peste 900 de companii din intreaga lume.

Companiile incluse in studiu care aveau un nivel al interesului angajatilor de peste 65% au adus actionarilor castiguri, in medie, cu 19% mai mari decat in 2009. Pe de cealalta parte, companiile ai caror angajati prezentau un nivel de angajament mai scazut, de sub 40%, au raportat venituri cu 44% mai mici decat media, potrivit studiului Hewitt Associates.

Revirimentul economic nu va aduce rezultatele asteptate pentru companiile care au apelat la concedieri in masa in timpul crizei financiare, se arata in studiul citat de Inc.com.

Nu doar recompensele financiare mentin ridicat moralul angajatilor, ci si eforturile companiei de a pastra entuziasmul si multumirea angajatilor in ceea ce priveste viitorul companiei, dupa recesiune.

Studiile au aratat ca trei sferturi din companiile in care exista un nivel ridicat al moralului au apelat la “exit interviews” pentru a afla care sunt motivele pentru care angajatii parasesc compania si pentru a identifica principalele probleme.

Constientizarea factorilor care determina comportamentul angajatilor este un element-cheie in planul de a obtine succesul unei companii, indiferent de contextul economic in care aceasta se dezvolta.

Este foarte important sa faci ajustari in strategia pentru implicarea angajatilor, fara a pierde din vedere obiectivele companiei, sunt de parere specialistii.

Capitalul uman are o pondere foarte mare asupra rezultatelor financiare, de aceea o companie de succes trebuie sa stie cum sa pastreze un echilibru intre satisfactia angajatilor si nevoile companiei indiferent de contextul economic.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#angajati, #companie, #profit , #Stiri Locuri de munca