Cum te educi sa fii fericit, la birou

Marti, 02 Noiembrie 2010, ora 12:20
2120 citiri
Cum te educi sa fii fericit, la birou

Cercetarile recente au aratat ca angajatii fericiti au cele mai mari sanse de a obtine un salariu mai mare, prin simplul fapt ca isi indeplinesc sarcinile cu placere si obtin rezultate pe masura, potrivit publicatiei Forbes. Fericirea la locul de munca depinde foarte mult si de autocontrol, de aceea specialistii in HR au alcatuit o lista obiceiuri care te pot ajuta sa iti ridici moralul intr-o zi de munca si sa sustii buna dispozitie a intregii echipe. 

Fii mai increzator

Rezultatele cercetarilor au demonstrat ca o atitudine pozitiva alimenteaza succesul profesional, de aceea trebuie iti construiesti singur aceasta atitudine.

Exercitiile fizice, planificarea unor actiuni care sa te motiveze, sau investitiile in diferite excursii sunt cateva modalitati usoare de a-ti ridica moralul si de a pasi intr-o noua zi de munca mult mai increzator.

Schimba-ti perspectiva

Poti incerca sa privesti mediul in care te dezvolti profesional drept o lume plina de oportunitati, nu de obstacole.

Oamenii care isi privesc jobul ca pe o cariera sau “chemare profesionala” si nu ca pe o obligatie care le ocupa din timpul liber, sunt mai predispusi catre sentimentul de implinire si au cele mai mari sanse sa atinga succesul.

Exerseaza gandirea pozitiva

Noteaza zilnic intr-o agenta trei lucruri pentru care esti fericit sau pur si simplu scrie despre experientele pozitive.

In acest ritm, iti vei forma un obicei din a analiza partea buna a lucrurilor, nu cea rea, spun specialistii.

Foloseste esecul pentru a alimenta succesul

Incearca sa privesti fiecare esec ca pe o oportunitate de a invata ceva nou.

Analizeaza modalitatea in care ai controlat intreaga situatie si care sunt lucrurile pe care ar trebui sa le faci diferit in viitor, in loc sa ii acuzi pe ceilalti si sa te lasi coplesit de negativitate.

Concentreaza-te pe obiectivele minore

Creeaza obiective minore, usor de coordonat pe care esti convins ca poti sa le realizezi.

Poti incepe prin prezentarea situatiei in care te afli si indicarea aspectelor din jobul tau asupra carora detii controlul.

Odata ce ai dobandit o perspectiva de ansamblu, fa-ti un plan pentru a implementa schimbarile necesare cu pasi marunti.

Cauta sustinere sociala

Nu te inchide in biroul tau cand sarcinile devin din ce in ce mai stresante, te sfatuiesc specialistii.

Investeste timp si energie in oamenii care te inconjoara si pentru asta poti incepe cu un zambet pe holurile companiei si un salut prietenos.

Invata sa recunosti meritele colegilor si sa le multumesti pentru eforturile profesionale de cate ori este nevoie.

In momentele in care presiunea psihica atinge cote maxime, expertii te sfatuiesc sa petreci cat mai mult timp cu prietenii si familia, pentru a acumula energii pozitive, atat de necesare pentru a depasi orice obstacol profesional.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#angajati, #cercetari, #fericire, #job, #moral , #Stiri Locuri de munca