Tinerii si-ar vinde afacerile fara sa stea pe ganduri

Miercuri, 15 Iunie 2011, ora 23:09
2114 citiri
Tinerii si-ar vinde afacerile fara sa stea pe ganduri

Tinerii au demonstrat deja ca se descurca mai bine cu tehnologia, ca sunt mult mai implicati in retelele de socializare si mult mai capabili sa inceapa o afacere decat cei de varsta parintilor lor. Mai exista, insa, inca o diferenta intre cele doua generatii: tinerii sunt mult mai dispusi sa o si vanda, ulterior.

Diferente profesionale, intre generatii

Un studiu recent realizat de The Guardian Life Small Business Research Institute, citat de Business Insider, arata ca probabilitatea ca cei nascuti dupa anii ’80, numiti Generatia Y, sa vanda afacerile proprii este de 100%.

Tinerii intra in categoria antreprenorilor care nu sunt atat de atasati emotional de afacerile lor incat sa nu le vanda unei companii mari sau altui antreprenor, daca s-ar ivi ocazia.

Aceasta nu e singura descoperire facuta de cercetatori, in cadrul acestui studiu.

Generatia Y este o "generatie a ideilor", intrucat doar 8% dintre tinerii CEO au mostenit o afacere.

Oamenii au in medie 12 joburi diferite pe parcursul intregii vieti.

E mai putin probabil ca un membru al Generatiei X sa inceapa mai multe afaceri, decat un tanar din Generatia Y.

Sansele ca cei din Generatia Y sa isi dezvolte afacerile sunt cu 50% mai mari de decat in cazul celor mai in varsta.

Ce ii face pe tineri sa se “hazardeze” in lumea business?

Stilul in care au fost crescuti cei din Generatia Y poate fi un argument pentru comportamentul de acum, cand tinerii incep sa ocupe tot mai multe pozitii de conducere in cadrul companiilor.

Incurajarile constante primite de la parinti in copilarie ii fac pe majoritatea sa considere ca ei ar putea duce lucrurile intr-un sens mult mai bun si tocmai de aceea le este destul de greu sa se supuna cerintelor unui sef, mai ales daca ele nu sunt in concordanta cu conceptiile lor.

Ei simt nevoia sa evolueze, sa fie promovati des si "tanjesc" dupa experiente palpabile de leadership, iar propria afacere e cea mai usoara cale de a atinge succesul, in conceptia lor.

Expunerea mecanica a unei teorii nu este eficienta pentru majoritatea membrilor Generatiei Y, ci din contra, ei reusesc sa invete cel mai bine punand lucrurile in practica.

Dincolo de toate aceste aspecte, varsta este un argument puternic, pentru aceasta usurinta cu care reusesc sa se detaseze de propriul business.

Cand esti tanar, suma pe care o primesti in urma unei astfel de vanzari ti se poate parea imensa. Aceeasi imagine, pentru un antreprenor mai in varsta nu mai este atat de incantatoare pentru ca, de la o anumita varsta, toti simtim nevoia de stabilitate si de o sursa sigura de venit, dupa pensionare, potrivit Business Insider.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#afacere, #antreprenor, #business, #generatie y, #vanzare afacere , #Stiri Locuri de munca