Auchan Romania sustine ca nu a resimtit deloc efectele crizei si are asigurata finantarea necesara expansiunii retelei de magazine pana in 2012, inclusiv in Capitala unde are in plan doua noi proiecte. "Numarul clientilor Auchan este in crestere, deci nu putem spune ca
resimtim efectele crizei. De fapt, cred ca in Romania este mai mult o
criza psihologica ce afecteaza increderea consumatorilor. De
aceea foarte multe companii care, desi nu au inca probleme, iau masuri
preventive sau fac disponibilizari" a spus Regis Mougel, director
general al companiei Auchan.
Acesta a adaugat ca, in pofida crizei, proiectele Auchan in Romania pentru urmatorii trei ani raman neschimbate,
intrucat acestea au asigurata finantarea necesara. Printre ele se
numara si doua hipermarketuri noi pe piata din Capitala. Potrivit lui
Mougel, o companie precum Auchan poate sa obtina oricand credite de la
banci, intrucat dispune de lichiditati.
Auchan Romania a inaugurat, joi, al doilea hipermarket din Bucuresti,
situat in zona Militari. Hipermarketul a necesitat o investitie de 20
milioane euro, dispune de o suprafata de 12.500 mp si 2.300 locuri de
parcare. In 2009 compania va mai deschide alte doua magazine noi la Timisoara si Constanta.
Auchan Romania opereaza in prezent sase hipermarketuri la nivel
national, situate in orasele Bucuresti (2), Pitesti, Cluj, Targu-Mures
si Suceava si un supermarket in Timisoara.
Grupul Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume,
prezenta in 12 tari (Franta, Spania, Portugalia, Italia, Luxemburg,
Polonia, Ungaria, Romania, Rusia, Ucraina, China, Taiwan), prin cele
patru divizii ale sale: hipermarketuri, supermarketuri, centrele
comerciale Immochan si banca Accord.