Albalact intentioneaza sa intre pe piata branzeturilor

Joi, 22 Martie 2007, ora 02:50
888 citiri

Albalact Alba Iulia intentioneaza sa intre, spre sfarsitul anului 2007, pe piata branzeturilor, segment pe care compania nu a fost prezenta cu brandurile sale si sa lanseze mai multe produse sub marca Zuzu si Fulga, a informat, miercuri, societatea.

Compania Albalact pregateste extinderea pe categorii noi de lactate si lansarea mai multor produse Zuzu si Fulga, in 2007.

"Zuzu, cel mai tanar brand al companiei, cu 25 de sortimente de lactate, detine o treime din valoarea vanzarilor companiei, iar doua treimi din vanzari sunt detinute de Fulga si Albalact", se precizeaza in comunicatul remis de companie, miercuri, pentru NewsIn.

Potrivit informatiilor furnizate de Albalact, compania doreste sa intre si pe piata branzeturilor, spre sfarsitul anului 2007.

Pentru realizarea acestor obiective, compania si-a programat o investitie de opt milioane de euro pentru deschiderea unei noi fabrici de lactate la Alba Iulia. Noua fabrica va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi, comparativ cu cei 120.000 de litri cat proceseaza in prezent. In vederea realizarii investitiei, Albalact si-a majorat capitatul social cu peste zece milioane de lei, in luna ianuarie.

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 70 %, de la 16.826.930 euro in 2005, la 29.088.177 euro in 2006. De asemenea, profitul realizat de companie s-a majorat cu 64 %, de la 850.000 euro in 2005, la peste 1,3 milioane de euro in 2006. Cheltuielile pentru promovarea brand-urilor Albalact au ajuns anul trecut la peste 1,3 milioane de euro, iar anul acesta vor continua sa creasca, anunta compania.

Albalact-Alba Iulia a fost infiintata in anul 1975, iar in 1999 a fost privatizata. Cele mai cunoscute brand-uri ale companiei sunt Fulga si Zuzu. Cresterea vanzarilor inregistrata la cele doua brand-uri, revela faptul ca preferinta consumatorului s-a orientat catre laptele ultrapasteurizat.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)