Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum te poti imbogati dupa modelul Facebook

Cum te poti imbogati dupa modelul Facebook

Multe lucruri se pot spune despre Mark Zuckerberg, insa nu si faptul ca este un CEO lipsit de succes sau bani. Nu a ajuns unde este acum pentru ca a vrut sa construiasca o companie pe care s-o vanda, cu prima ocazie. 

Iata cateva lectii pe care le putem invata de la "pustiul minune" al retelelor de socializare, potrivit Business Insider.

Gandeste pe termen lung

Concentrarea pe sarcinile de zi cu zi este importanta, insa pierderea imaginii de ansamblu va duce mai mult ca sigur la un dezastru.

Inca de la inceputul unei afaceri, trebuie sa te concentrezi pe ceea ce vrei sa faci in 5 sau 10 ani.

Deciziile pe care le iei acum vor afecta intr-un fel sau altul viitorul, asa ca viziunea centrata numai pe task-urile zilnice nu va ajuta la atingerea unor rezultate satisfacatoare, pe plan indelungat.

Joaca la risc

Facebook a inceput ca o retea restransa la cativa studenti si ar fi putut ajunge inca un instrument care se pierde in marea de idei bune executate prost.

Nu a fost asa pentru ca fondatorii au stiut ca este nevoie sa riste, pentru a iesi la suprafata.

Au integrat reclame, jocuri, schimbari de profil, setari de confidentialitate s.a.m.d.

Rezista la critici

Criticii sunt parte componenta a existentei unei afaceri. Tot timpul va exista cineva care sa te contrazica si sa puna la indoiala calitatea produselor si serviciilor pe care le oferi.

Atunci cand lumea va incepe sa fie atenta la evolutia companiei tale, inseamna ca este pe drumul cel bun.

Criticile pot fi luate in considerare atunci cand te gandesti la schimbari, insa nu poti sa modifici traseul unei companii de fiecare data cand cineva se plange.

Tu decizi care sunt criticile constructive.


Adapteaza-te

Daca observi ca oamenii folosesc mai mult un feature pe care il oferi, este cazul sa-l dezvolti.

In mod similar, daca userii nu folosesc un serviciu, scapa de el.


Facebook s-a construit pe acelasi principiu. Spre exemplu, in acest moment, reteaua de socializare se transforma rapid intr-un instrument de marketing pentru business-uri.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2211 ori