Politica de vanzari pe timp de criza

Joi, 21 Ianuarie 2010, ora 10:47
3861 citiri
Politica de vanzari pe timp de criza

 Politica de vanzari pe timp de criza trebuie abordata prin prisma mixului de marketing, a declarat in emisiunea B2B Guide, Catalin Dumitrescu, Managing Partner eFin.ro

Primul element al mixului de marketing este pretul.

In perioada de criza trebuie sa ne bazam pe produse traditionale, vandute in perioada trecute, pentru care ai deja o clientela formata, a adaugat acesta.

Este foarte probabil ca o parte dintre consumatori sa se orienteze catre o gama de produse de calitate mai slaba , dar cu pret mic.

Micsorarea veniturilor impinge consumatorul in prima faza spre achizitia aceluiasi volum de produse dar cu calitate mai mica si, implicit, cu costuri mai mici.

Al doilea element, pretul produsului este absolut esential pe timp de criza. Cu cat produsul este mai ieftin, cu atat sansele de a vinde produse mai mari cresc.

Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat, în China, noul model Galaxy C55, eveniment care a avut loc fără prea multe anunțuri spectaculoase. Telefonul este, în esență, identic cu modelul Galaxy M55, dar se distinge...
Marile orașe europene, într-o criză a locuirii. ”Clujul rămâne doar al bogaților și al turiștilor”
Marile orașe europene, într-o criză a locuirii. ”Clujul rămâne doar al bogaților și al turiștilor”
Oameni din întreaga Uniune Europeană se confruntă cu o criză a locuirii fără precedent, agravată de inflație, sărăcie energetică și risc de excluziune socială. Un raport de la vârful...
#criza, #marketing, #pret, #produs, #vanzari , #Emisiuni