O campanie reusita presupune si un pret avantajos al flyerelor

Marti, 29 Noiembrie 2016, ora 15:18
2029 citiri
O campanie reusita presupune si un pret avantajos al flyerelor

Importanta materialelor promotionale in garantarea succesului unei companii a fost dovedita, de-a lungul anilor, de numeroasele activitati publicitare care au adus la o crestere semnificativa a numarului de clienti. Producatorii care activeaza pe piata de specialitate din Romania au inregistrat, in ultimii ani, cresteri substantiale ale cifrei de afaceri.

Dincolo de aspectele enuntate, pretul flyerelor difera de la o firma la alta. Intrebarea pe care ne-o punem cu totii tine de modul in care acestea se pliaza cerintelor fiecarei companii care isi doreste o strategie de marketing solida si bugetului alocat informarii populatiei.

Un raspuns pozitiv are in vedere mai multi factori, unul dintre acestia fiind tipul de material publicitar solicitat.

In functie de scopul fiecarei campanii de informare a grupurilor tinta, producatorii de flyere pun la dispozitia celor interesati mai multe modele.

Dintre ele, cele mai cunoscute si cel mai des utilizate sunt cele denumite generic DL, avand dimensiunea de 100x210 mm, dar si cele A5, al caror cost este ceva mai ridicat decat al celor DL.

Tehnica de realizare a designului si de inserare a textului in cuprinsul lor necesita mobilizarea unor resurse de timp mai mari si o tehnica mai avansata.

Cu toate acestea, prestatorii de astfel de servicii vin in sprijinul clientilor lor prin oferirea unor reduceri proportionale cu numarul de exemplare comandate.

Tehnologia face diferenta la pretul final

De asemenea, costul final este puternic influentat si de modalitatea in care se va furniza clientului produsul final, prin e-mail sau tiparit.

Utilizarea imprimantei, a copiatorului sau a masinilor tipografice profesionale isi pun simtitor amprenta asupra pretului final al flyerelor, datorita costurilor de productie suplimentare care sunt luate in calcul de catre furnizorii acestor produse.

Intensificarea campaniilor de marketing la nivel local si national a avut un puternic impact asupra aparitiei si dezvoltarii unor companii care ofera servicii de inalt standard profesional, care se ocupa de designul, imprimarea sau tiparirea flyerelor, al caror pret este influentat de raportul cerere-oferta existent pe piata.

In alegerea variantei ideale de serviciu sau tip de produs livrat, cumparatorul ia in calcul calitatea si cantitatea materialelor informative oferite, promptitudinea cu care este livrat produsul finit, tehnica de realizare (electronic sau pe hartie) si designul, care va fi gandit, cu respectarea stricta a indicatiilor clientului.

Calitatea are intaietate in viziunea specialistilor

Opiniile avizate scot in evidenta intaietatea pe care o are calitatea produsului finit care este distribuit clientului.

Grafica, culorile si imaginile inserate au un impact vizual puternic si, in acest fel, produsele sau serviciile care sunt promovate vor fi citite cu mai multa lejeritate si vor transmite cititorului o imagine pozitiva.

Parerile specialistilor din domeniu sunt confirmate si de rezultatele studiilor realizate in Canada de catre Interactive Advertising Bureau, intre anii 2013 -2014.

Potrivit cercetarilor, 85% dintre persoanele carora li se inmaneaza un pliant promotional se decid pe loc asupra produselor, in timp ce restul de 15% se hotarasc mai tarziu.

In plus, aceleasi studii ne arata ca cititorii aloca mai mult timp materialelor imprimate pe suport hartie, mai ales in cazul persoanelor de varsta a treia, in timp ce 37-44% dintre cumparatori au luat decizia achizitiei produsului pe baza unui pliant sau brosuri tiparite.

Pretul final al flyerelor trebuie sa fie in concordanta cu amploarea campaniei, iar vanzarile sa acopere costul total al investitiei si sa aduca un profit.

HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) a virat suma de 286.390.685,13 lei, în vederea decontării facturilor pentru 237 de obiective finanţate prin Programul...
#flyere publicitare, #fluturasi publicitari, #tipar flyere, #flyere online , #Firme publicitate