Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

CarnationGroup incheie procesul de rebranding devenind POSSIBLE

CarnationGroup incheie procesul de rebranding devenind POSSIBLE
Agentia CarnationGroup a intrat in forta in noul an, abordand un nou nume - POSSIBLE- si un nou logo. Dupa un proces de rebranding desfasurat in doua etape, POSSIBLE intra in jocul digital regional mai puternic ca niciodata, anunta managerii companiei.

"Ne-am alaturat POSSIBLE in 2012 si din acel moment am comunicat continuu acest aspect. Acum a sosit clipa sa ne schimbam si numele si sa lasam CarnationGroup in urma. Schimbarea numelui companiei a necesitat pregatiri intense, atat in business, cat si in structura companiei.

De-a lungul anilor CarnationGroup a castigat multa notorietate si prestigiu in Europa, ceea ce ne-a determinat sa alegem o strategie lenta de schimbare", a explicat Krisztian Toth, CEO/CCO of POSSIBLE CEE.

Filozofia agentiei se poate sintetiza intr-o singura intrebare: "Does it work?". Cu alte cuvinte, este o agentie digitala care crede in rezultate.
"Acesta este ADN-ul agentiei noastre dupa care ne ghidam in fiecare zi, parte a oricarei prezentari, idei, tehnologii, solutii si aceasta este si pozitionarea noastra in piata.. Procesul de 'Creative Intelligence' ne ajuta sa inventam viitorul facand orice lucru posibil.

Imprumutam din filozofia lui Steve Jobs ideea de a fi pozitivi in tot ceea ce realizam (delusionally positive).

Credem ca putem face lucrurile sa fie mai frumoase prin ideile si tehnologiile pe care le implementam pentru brand-urile pentru care lucram, tocmai pentru ca aceastea din urma sa poata crea legaturi mai puternice cu consumatorii lor", a declarat Stefan Iarca, Country Head POSSIBLE.

Cine e CarnationGroup

CarnationGroup a intrat pe piata din Romania in august 2008, pentru ca in 2012 sa inceapa prima etapa a rebrandingului, devenind CarnationGroup part of POSSIBLE. Agentia se poate mandri nu numai cu rezultate de business foarte bune, dar si cu premii la competitiile importante locale.

Lista de premii a inceput in 2011 cand a primit titlul de "Creative Agency of the Year" la WebIT. In 2013 agentia a obtinut un premiu III la Webstock cu campania "Senvis The D is silent" pentru Delaco (categoria visuals), pentru ca in 2014 sa castige la Mobile Conference Awards cu site-ul mobil realizat pentru clientul Carrefour (cee.possible.com/works/carrefour/carrefour-romania-online-e-commerce-services), iar la IAB MIXX Awards sa se impuna in categoria "Direct Response & Lead Generation" cu campania "Scent of a new car", dezvoltata pentru clientul Opel Romania.

Campania a fost realizata impreuna cu Geometry Global (strategie, ATL, project management) si Mediacom (media).

Cine este POSSIBLE

Astazi, POSSIBLE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 17 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi - Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca - Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.

De asemenea, POSSIBLE este o forta la nivel mondial digital, fiind o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP.

Lista impresionanta de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay's, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles, etc.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Suedia.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 778 ori