Magazinul online eMAG a realizat o cifra de afaceri de 102 milioane euro in 2010, in crestere cu 60% fata de anul precedent, iar pentru 2011 vizeaza afaceri de 150 milioane euro, se arata intr-un comunicat citat de NewsIn.
"In 2011 ne vom concentra pe adaugarea unor categorii noi de produse si pe dezvoltarea organica a tuturor categoriilor din portofoliu.Retailul online va ajunge la 20% din totalul pietei de retail din Romania pe segmentele pe care activam si vom contribui activ la atingerea acestei cifre," a declarat directorul general eMAG, Iulian Stanciu.
Piata de comert online electro-IT a inregistrat anul trecut o crestere cu aproximativ 60%, pana la valoarea de 145 milioane de euro, eMAG mentinandu-si cota de piata la 70%.
Peste 20% din utilizatorii activi de internet din Romania viziteaza lunar site-ul eMAG, in T4 2010 traficul atingand 1,7 milioane vizitatori unici.
eMAG isi mentine pozitia de lider pe piata de laptop-uri din Romania si in 2010, segmentul cu cele mai mari vanzari obtinand o cota de piata de 25%, in crestere fata de anul precedent.
De asemenea, eMAG si-a majorat cota de piata si pe segmentul echipamentelor foto-video, pana la 20%.
Un alt segment cu o crestere importanta este cel de printing, zona in care eMAG detine 21% din piata.
Segmentele smartphone si televizoare LCD au obtinut o cota de piata de 10%, respectiv 9% in 2010.
Pe piata echipamentelor electrocasnice, o categorie nou introdusa in 2010, eMAG va depasi in 2011 cota de 5% din piata.