Luni, 28 Iunie 2010, ora 18:11
1601 citiri
"Companiile ar trebui sa se reprofileze spre mediul online intrucat acolo dispun de o masurabilitate mult mai mare, de viteza de reactie si de un spatiu mult mai generos decat printul sau broadcastingul, pentru a-si transmite cat mai rapid mesajele catre publicul tinta", a declarat pentru 3idei Iris Andronache, PR Manager More Than Pub.
Vezi video pe 3idei.ro
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse.
În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România.
Fondată în 2013,...