Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Crisis Aftermath

Culisele celor mai mari crize de reputatie din ultimii ani: 18 octombrie la Bucuresti

Culisele celor mai mari crize de reputatie din ultimii ani: 18 octombrie la Bucuresti


Conferinta Crisis Aftermath, primul eveniment care scoate la lumina culisele unora dintre cele mai mari crize de reputatie din ultimii ani, impactul acestora in business, dar si primii pasi pentru reconstruirea reputatiei afectate, va fi organizat de GMP PR pe 18 octombrie.

Printre speakerii prezenti la eveniment se numara Alina Coca, Deputy Head Media Operations NATO, Ana Adi, profesor la Quadriga University of Applied Sciences in Berlin si autoarea volumului #rezist, o colectie de reflectii al mai multor contributori cu privire la evenimentele din iarna lui 2017 din Romania, Martin Riecken, Head of Crisis Communications Group Corporate & External Affairs, TUI Group, implicat in managementul unor crize precum 9/11, SARS, pilotul sinucigas de la Germanwings sau greva pilotilor de la Lufthansa, Dirk van Eeden, unul dintre cei mai cunoscuti consultanti in managementul crizelor din lume, cu experienta pe crize de comunicare in peste 50 de tari pe sase continente, Richard Bagnall, unul dintre fondatorii Principiilor de la Barcelona.

Mai multe detalii pe www.prmesurement.ro.

Conferinta va fi organizata pe Rooftop Bucharest Mall si se adreseaza tuturor expertilor in marketing si comunicare. Obiectivul conferintei este de a aduce pe agenda comunicatorilor o perspectiva mai putin dezbatuta - rolul PR-ului in reconstruirea reputatiei si impactul real in business al unei crize reputationale.

"Suntem onorati ca putem aduce la Bucuresti oameni care au gestionat unele din cele mai mari crize de reputatie din lume", a spus Ioana Manoiu, managing partner GMP PR.

"Intr-o lume a boicoturilor, a cyberattack-urilor si a puterii social media, crizele nu ne mai ocolesc. Ne putem pregati pentru ele, putem invata sa le administram corect, dar cum masuram impactul lor in business si care sunt strategiile de revenire? Invitatii nostri au lectii valoroase de impartasit", a spus Ana-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR si Head of Crisis Department.

Inscrierile la eveniment se fac pe www.prmeasurement.ro.

Despre GMP PR

Fondata in 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania.

De-a lungul timpului, activitatea agentiei a fost recunoscuta local si international la competitii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Printre distinctiile primite se numara "Best use of PR Evaluation", "Newcomer European Agency of the Year", "Best European Launch" sau "Romanian PR Agency of the year".

In 2016 agentia a fost implicata intr-o campanie considerata Campania Anului in Romania, cea in urma careia 1 iunie a devenit Zi Libera Nationala, agentia fiind distinsa cu PR Innovator of the Year si PR for Greater Good.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1687 ori
Citeste mai multe desprepr measurement crisis aftermath