Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Grupul Burda se extinde in Romania si preia Sanoma Hearst

Grupul Burda se extinde in Romania si preia Sanoma Hearst
Burda International GmbH a anuntat, miercuri, ca achizitioneaza toate activitatile Sanoma Hearst in Romania, precizand ca in urma acestei tranzactii va rezulta un trust media cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media online. Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica.

"Am mostenit branduri puternice si trainice in Romania. Vom crea o companie media moderna, care va fi bine pozitionata in exploatarea tuturor oportunitatilor de pe piata de publicatii si media online in Romania, in anii ce vor urma", a declarat Fabrizio D'Angelo, CEO Burda International, intr-un comunicat remis Mediafax.

Conform sursei citate, Burda devine unul dintre cei mai importanti publisheri de reviste, ajungand la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania.

Tranzactia trebuie aprobata de Consiliul Concurentei

Actualul portofoliu al Burda Romania, cu branduri precum Practic in bucatarie, Casa Lux, Ioana si Gradina mea de vis, va fi completat cu titluri cum ar fi Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.

Tranzactia a fost notificata Consiliului Concurentei si va putea fi implementata doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare, se mai spune in comunicat.

Burda International GmbH este activa pe 17 piete, publica in prezent peste 230 de reviste si ofera un numar mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher important in Europa Centrala si de Est, care s-a extins si pe pietele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucreaza pentru Burda International.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1700 ori