Discovery Channel, principala televiziune din portofoliul companiei Discovery, a pierdut aproape 50% din piata de distributie TV din Romania, odata cu scoaterea sa de pe retelele de cablu si de pe platforma digitala Digi a RCS&RDS.
La sfarsitul anului 2011, piata de retransmisie a programelor TV din Romania numara 5,85 milioane de abonati, potrivit datelor autoritatii de reglementare in comunicatii (ANCOM). Dintre acestia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonati (pe cablu si satelit/ Digi), au mai spus aceleasi surse.
Astfel, este de asteptat ca impactul asupra audientei televiziunii Discovery Channel sa fie semnificativ in urma deciziei RCS&RDS de a scoate, incepand de joi seara, televiziunea de pe retelele sale de cablu, analogic si digital, dupa ce, pe 23 noiembrie, compania de telecomunicatii a scos postul si de pe reteaua sa de satelit Digi.
In acest moment, niciuna dintre televiziunile operate de Discovery Networks in Romania nu mai este difuzata pe RCS&RDS (cablu si DTH/ digital).