Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Marca "Click", adjudecata cu 11 milioane de lei de avocata lui Patriciu

Marca "Click", adjudecata cu 11 milioane de lei de avocata lui Patriciu


Marca "Click", scoasa la licitatie alaturi de marca "Adevarul Holding" pentru a acoperi o datorie de 15,5 milioane de lei catre Odyssey Communications, a fost adjudecata, miercuri, pentru 11 milioane de lei fara TVA de Emilia Ciucan, avocata lui Dinu Patriciu, proprietarul Adevarul Holding.

Marcile Adevarul Holding, Click, TV Click, Click FM au fost scoase la licitatie miercuri, ca urmare a unei sentinte a Tribunalului Bucuresti, care a obligat Adevarul Holding la plata unei sume de peste 15,5 milioane de lei catre Odyssey Communication, o alta societate din trustul lui Dinu Patriciu.

Marca "Click" - care a avut un pret de pornire de 745.000 de lei fara TVA - a fost adjudecata de Emilia Ciucan, care a spus ca a licitat in nume personal, desi lichidatorul judiciar la Odyssey Communication i-a atras atentia ca potrivit Codului de procedura civila nu poate participa la licitatie pentru ca face parte din ?grupul Dinu Patriciu?. Emilia Ciucan este o apropiata a lui Dinu Patriciu, lucrand in perioada 2000 - 2007 la Rompetrol, inainte de a-si deschide propria casa de avocatura, Ciucan & Asociatii, care il reprezinta pe Dinu Patriciu.

In afara de Emilia Ciucan, la licitatia pentru marca "Click" s-au inscris Silviu Stratulat, care a licitat in nume personal, Ringier si Mediafax Group.
Potrivit regulilor de licitare, inainte ca bunurile sa fie scoase la vanzare, debitorul si creditorul negociaza in vederea unei intelegeri si abia apoi eventual incepe licitatia.

Totodata, avocatii Adevarul Holding prezenti la licitatie au spus ca vor contesta raportul de evaluare, ca ei au propriul raport de evaluare a bunurilor scoase la licitatie si ca valoarea marcilor ar fi mai mare. O avocata a Adevarul Holding a spus ca raportul de evaluare a fost realizat pentru fraudarea creditorilor.

De asemenea, Acsis Solv I.P.U.R.L., administratorul judiciar al Odyssey Communication - aflata in prezent in insolventa - a spus, inainte de a cere sa se inceapa licitatia, ca marcile Adevarul Holding vor fi vandute numai daca se depaseste pragul, avand in vedere ca niciunul dintre participantii la evenimentul de miercuri nu a depus din start o oferta de cumparare.

La prima strigare in licitatia pentru marca "CLICK" au licitat Mediafax Group - 799.999 de lei fara TVA, Silviu Stratulat - 850.000 de lei fara TVA si Emilia Ciucan - 1 milion de lei fara TVA.

Dupa prima strigare din timpul licitatiei, Diana Flutur, care conduce S.C. Odyssey Communication, a spus ca Odyssey nu a refuzat medierea, ci a solicitat o plata in conturile sale, dar in urma solicitarii nu s-a primit nicio suma.

"Eu am facut o oferta fiecarui creditor, din pacate, termenul de plata, care era 12 mai, nu s-a respectat", a mai spus Flutur, care a precizat ca, in calitate de creditor al Adevarul Holding, va solicita plata miercuri, imediat dupa licitatie, si nu in termen de cinci zile, asa cum se procedeaza in general dupa un astfel de eveniment.

De asemenea, Mihnea Dumitrache, reprezentantul Acsis Solv I.P.U.R.L., a spus in timpul licitatiei ca Emilia Ciucan ar fi reprezentantul Adevarul Holding - in conditiile in care compania media, ca debitor, nu are voie sa participe la licitatie.
Ciucan a declarat insa ca participa la licitatie in nume propriu, ca persoana fizica, fiind "creditor al Adevarul Holding", fara insa sa precizeze valoarea creantei pe care o are impotriva Adevarul Holding. "Nu am nicio legatura cu Adevarul Holding", a mai spus aceasta.

Dupa o pauza, la a doua strigare pentru marca "CLICK", Stratulat a oferit 10,3 milioane de lei, iar Ciucan - 11 milioane de lei, in timp ce Ringier si Mediafax Group s-au retras.

In aceste conditii, administratorul judiciar al Odyssey Communications, Acsis Solv I.P.U.R.L, si Diana Flutur au decis ca suma rezultata dupa adjudecarea marcii "CLICK", fiind una mare, poate fi platita in termen de 24 de ore.

In cele din urma, marca "CLICK" a fost adjudecata de Ciucan, cu 11 milioane de lei.
Dupa ce a fost declarata adjudecata marca "Click", Orlando Nicoara, directorul general al Mediafax Group, a spus ca motivul pentru care Mediafax Group nu a dorit sa mai liciteze este pentru ca ar fi "cumparat o marca ?Click?, iar Adevarul Holding ramanea cu alte 20-30-40-50 de marci ?Click?".

El a invocat articolul 41, alineatul 4 din legea 84/ 1998, care se refera la faptul ca o cesiune de marci identice sau similare, apartinand aceluiasi titular, nu poate fi facuta decat in totalitate si numai catre o singura persoana, sub sanctiunea nulitatii actului de transmitere. Potrivit acestuia, ar exista 90 de denumiri care ar contine marca "Click", el considerand ca nu poate fi vanduta marca "Click" in conditiile in care s-a intamplat.

Conform articolului 41, alineatul 4, din Legea nr. 84/1998 privind marcile si indicatiile geografice, "marcile identice sau similare, apartinand aceluiasi titular si care sunt folosite pentru produse sau servicii identice sau similare, nu pot fi transmise prin cesiune decat in totalitate si numai catre o singura persoana, sub sanctiunea nulitatii actului de transmitere".

In schimb, Diana Flutur a spus ca toate celelalte marci "Click", precum TV Click, Click pentru femei, Click pofta buna, sunt poprite de Odyssey, care este creditorul Adevarul Holding.

De asemenea, executorul judecatoresc Georgeta Raportoru a spus ca toate aceste marci pot fi scoase la licitatie, dar pe rand, pana la acoperirea creantei de 15,5 milioane de lei. Daca se acopera creanta, unele marci "Click" pot ramane in continuare la Adevarul Holding si nu vor mai fi scoase la licitatie.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1404 ori
Citeste mai multe despredinu patriciu marca Click achizitie