Promovarea folosind tehnici SEO - modalitatea de baza pentru a ajunge la clientii tai

Joi, 29 Noiembrie 2018, ora 01:07
1303 citiri
Promovarea folosind tehnici SEO - modalitatea de baza pentru a ajunge la clientii tai

Mediul online aduce laolalta un numar extrem de mare de persoane, insa pentru ca mesajul tau sa atinga tot mai multi utilizatori este nevoie de folosirea unor tehnici specifice de promovare in mediul online.

Eficacitatea receptionarii mesajului, precum si targetarea sunt principalii indicatori ai unei campanii de promovare online de succes si influenteaza in mod direct rata de raspuns.

Acesta este principalul motiv pentru care ai nevoie de o echipa de specialsti care sa se ocupe de activitatea de promovare in mediul online.

De ce nu este indicat sa imi realizez singur campaniile de promovare online?

Promovarea in mediul online folosind tehnici SEO presupune cunostinte specifice si o analiza detaliata a pietei, precum si a criteriilor de indexare folosite de motoarele de cautare.

Fara o cunoastere aprofundata a acestor elemente campaniile de promovare online nu se pot bucura de acelasi succes si eficacitate. Iata cateva aspecte pe care un specialist in comunicarea online le foloseste pentru a da eficienta campaniilor tale:

  • constructia mesajului. Indexarea paginilor de catre motoarele de cautare se realizeaza pe baza unor criterii ce tin de continut. Astfel, este nevoie de SEO pentru a atinge acele criterii. Textul trebuie sa fie construit intr-un mod specific pentru a fi indexat de motoarele de cautare, sa contina cuvinte cheie intr-un procent minim, sa fie o sursa de incredere din punctul de vedere al informatiei si sa respecte normele de redactare specifice. Din acest punct de vedere, un specialist SEO va conexa rezultatele studiului pietei din domeniul tau care sa evidentieze cele mai cautate formulari pentru produsul sau serviciul respectiv cu modul in care construieste textele atat in cadrul paginii web cat si pe site-urile conexe.

  • campaniile de link building. Pentru a ajunge intre primele rezultate la cautare este nevoie si de campanii de link building, de legaturi cu alte pagini si de interactiuni cu utilizatorii retelelor de socializare.

  • frecventa postarilor, tipul campaniilor si momentele optime pentru lansarea mesajului de promovare in spatiul virtual.

Ce recomanda un specialist in promovare folosind tehnici SEO?

Alegerea unui specialist care sa se ocupe de campania de promovare in mediul online folosind tehnici SEO nu este deloc usoara. Astfel, atunci cand vrei sa incredintezi imaginea companiei tale in spatiul virtual unui extern trebuie sa ai in vedere o serie de aspecte esentiale:

  • Experienta. Un specialist SEO cu experienta va avea mai multe informatii cu privire la tehnici si metode care dau rezultate.
  • Inovativitatea. Specialistul SEO trebuie sa fie inovativ pentru a te mentine pe primele pozitii la rezultatele cautarilor. Concurenta in mediul online este acerba, iar inventivitatea, inovativitatea si cautarea de noi solutii de promovare va mentine brandul tau intre preferintele utilizatorilor din mediul online.
  • Dedicarea. Un specialist SEO dedicat va acorda permanent o importanta crescuta promovarii brandului tau, cu atat mai mult cu cat rezultatele tale reprezinta si cartea lui de vizita din punct de vedere profesional.
  • Profesionalismul. Este un aspect foarte important pentru un specialist in promovarea online folosind tehnici SEO. Un profesionist va fi intotdeauna la curent cu noutatile, va analiza piata permanent si se va adapta cu usurinta schimbarilor continue atat din punct de vedere tehnologic, dar si din punctul de vedere al comportamentului de consum al utilizatorilor. Astfel, iti va pune la dispozitie de fiecare data cele mai bune solutii.

Este in regula sa apelez la specialisti diferiti pentru fiecare aspect al promovarii online?

Promovarea online este un pachet complex, care trebuie sa contina o strategie unitara si corelare intre actiunile de promovare realizate, de aceea apelarea la specialisti diferiti pentru fiecare aspect al promovarii online ar fi o greseala.

Mesajul transmis trebuie sa fie construit in acelasi mod, sa respecte acelasi stil de adresare si formatare, sa aiba continuitate si corelativitate.

Folosind un specialist pentru pagina web si optimizarea SEO a acesteia, un alt specialist pentru promovarea pe retelele de socializare si un altul pentru advertoriale si/sau campanii de promovare pe site-uri partenere se va pierde corelarea, in primul rand, iar in al doilea rand va lasa senzatia de lipsa a unitatii, de dispersare a individualizarii si personalitatii produsului sau serviciului promovat.

Un alt indicator este faptul ca echipele de specialisti in domeniul promovarii online sunt construite in asa mod incat sa poata asigura realizarea promovarii online pe toate palierele si contin specialisti in redactare si comunicare, programatori, graficieni, strategi in domeniul promovarii online.

bavali.ro, spre exemplu ofera toate categoriile de servicii ce tin de promovarea online si asigura unitate in comunicare, consecventa, corelare si eficienta in ceea ce priveste campania, strategia de comunicare.

Astfel, pot fi garantate rezultate reale ce se reflecta in vanzari, in cazul in care obiectivul promovarii este cresterea vanzarilor sau castigarea de cota de piata sau in gradul de notorietate al brandului in situatia in care obiectivul este brand awareness.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#promovare online, #optimizare web , #Promovare online