Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Au inceput inscrierile pentru festivalul de publicitate Effie

Au inceput inscrierile pentru festivalul de publicitate Effie
International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) au anuntat marti inceperea inscrierilor pentru cea de-a patra editie a festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania.

Inscrierile se pot face pana la data de 9 martie 2007.

Festivalul va avea din acest an trei noi categorii "Pharmaceuticals", "David vs. Goliath" si "Renaissance".

Inscrierile la editiile precedente ale mai multor campanii derulate pentru medicamente, vitamine, produse de prim-ajutor si aparatura de specialitate i-au determinat pe organizatori sa infiinteze o categorie speciala dedicata, "Pharmaceuticals".

"David vs. Goliath", o categorie noua si la nivel international, va premia brandurile mici, existente deja pe piata, care au inregistrat performante remarcabile desi au concurat cu marci mari, stabile si foarte puternice.

Cea de-a treia categorie nou introdusa in festival, "Rennaissance", se va adresa brandurilor aflate in declin care au reusit sa isi imbunatateasca pozitia pe piata printr-o relansare sau o intinerire de brand.

O alta noutate a Effie Awards 2007 este impartirea categoriei "Food products" in doua categorii distincte: "Food products I" (pentru produse ca laptele si lactatele, carnea, mancarea pentru animale) si "Food products II" (pentru snacks-uri, dulciuri si alte produse de acest tip).

Festivalul de anul acesta va avea, in total, 18 categorii: "Food products I", "Food products II", "Non-Food products" (FMCG - produse de larg consum - adica haine, incaltaminte, accesorii, cosmetice), "Alcoholic beverages", "Non-alcoholic beverages", "Durables" (masini, electronice, mobila), "Retail", "Financial services", "Media & Entertainment", "Image, social nonprofit campaigns" (inclusiv publicitate politica, ONG-uri, sociale), "Telecommunications", "Promotions FMCG", "Promotions non-FMCG", "New product and service introduction" (orice campanie care lanseaza un nou produs care nu este o extensie de gama), "David vs. Goliath", "Pharmaceuticals", "Renaissance", "Others" (pentru produse de lux si servicii, software, imobiliare, transport, turism).

Toate categoriile au un punctaj minim pe care o campanie trebuie sa il atinga pentru a putea obtine premiul Gold, Silver sau Bronze Effie. Grand Effie este acordat campaniei care obtine cel mai mare punctaj global al anului. Categoriile "Promotions FMCG" si "Promotions non-FMCG" nu pot concura pentru Grand Effie.

Campaniile inscrise in competitie trebuie sa fi rulat in anul 2006, pe cel putin un suport media, sa aiba obiective clare si sa prezinte dovada indeplinirii sau depasirii acestora. Ele trebuie sa combine in mod reusit toate disciplinele unui program de marketing si sa demonstreze parteneriatul dintre agentie si client in construirea unei marci.

Jurizarea campaniilor inscrise in concurs se va face in doua runde, in data de 27 martie si, respectiv, 28 martie 2007. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul galei de premiere, care va avea loc in data de 29 martie.

Effie Awards 2007 va fi organizat de agentia Millenium Communication, castigatoarea licitatiei organizate de IAA Romania in luna decembrie. Ultimele doua editii au fost organizate de trustul de presa Business Media Group.

Effie este un festival international care premiaza eficienta campaniilor publicitare si care a fost initiat de American Marketing Association din New York. Licenta in Romania pentru organizarea festivalului o detin IAA Romania si UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, cunoscuta si sub numele de RAAA).

Festivalul Effie Awards este patronat de reteaua mondiala IAA, la care IAA Romania este afiliata.

IAA Romania a fost infiintata in 1993, are 107 membri si reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania. Printre obiectivele declarate ale IAA se numara "protejarea si promovarea libertatii discursului comercial" si "a alegerii consumatorului", precum si "incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii".

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 762 ori