Ministerul Transporturilor va face public contractul de concesiune pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, primul de acest tip din Romania, dupa ce va primi din partea constructorului, grupul francez Vinci, informatiile pe care grupul francez nu doreste sa le dezvaluie.
"Contractul nu e neaparat secret", a declarat, marti seara, ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Radu Berceanu, la un post TV, citat de Mediafax.
El a precizat ca autoritatile romane au trimis o scrisoare catre Vinci in care a solicitat grupului francez detaliile care nu ar trebui prezentate, din ratiuni precum cele legate de concurenta.
Respectivele informatii vor fi incluse intr-o anexa, iar contractul in sine va fi disponibil online.
Berceanu, presedintele grupului francez Vinci si un reprezentant al companiei elene Aktor au semnat saptamana trecuta contractul de concesiune, pe 30 de ani, pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, proiectul urmand sa fie finalizat pana in ianuarie 2014.
Statul va plati in cei 30 de ani, in total, 4,8 miliarde de euro.
Tronsonul va avea o lungime de 55 de kilometri, 30 de kilometri de tuneluri si cinci noduri rutiere, la Comarnic, Sinaia, Busteni, Predeal si Rasnov.