Daca s-a vandut Hitler, poti vinde orice cu publicitate!

Luni, 30 Martie 2009, ora 19:14
1989 citiri
Daca s-a vandut Hitler, poti vinde orice cu publicitate!

Chiar orice? "Da! S-a vandut si nazism cu publicitate. Avem Obama cu publicitate!", a declarat Alina Simpetru, Managing Partner TBWA/Merlin, in cadrul emisiunii Bloombiz, From the Top.

Totusi, parerile sunt impartite!

"Cred ca meseria noastra nu este sa vindem orice, la orice pret! Avem o responsabilitate, in general, sa promovam un produs in care avem incredere, de care suntem consvinsi ca este un produs bun", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.

Unii publicitari considera ca advertising-ul nu are acest rol pentru ca nu este un instrument de vanzari.

"Publicitatea nu vinde. Aceasta este o greseala a anilor "60. Nu vinde si nu o sa vanda niciodata nimic, ea doar face un consumator sa cumpere ceva la un moment dat", a declarat Sorin Tranca, Managing Partner Friends.

Vezi emisiunea From The Top pe Biztube.ro

Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
#from, #hitler, #publicitate, #the, #top , #Publicitate