Inspiratie pentru marketingul estival: castigi vizibilitate cu steaguri publicitare - STUDIU DE PIATA

Miercuri, 10 Mai 2017, ora 12:13
3646 citiri
Inspiratie pentru marketingul estival: castigi vizibilitate cu steaguri publicitare - STUDIU DE PIATA

Specialistii in marketing au decis ca trendul sezonului estival 2017 este dat de folosirea de steaguri publicitare. Un studiu recent arata ca firmele care au folosit in campaniile lor de marketing steaguri personalizate au beneficiat de o vizibilitate ridicata cu pana la 70%.

Studiu de piata: Folosind steaguri personalizate, iti creste vizibilitatea brand-ului cu pana la 70%

Cu peste 5 ani experienta in productia de materiale publicitare, Sedra Advertising a decis sa intocmeasca un studiu de piata legat de cele mai profitabile metode de expunere pe timpul verii pentru un brand.

"Cand folosesti steaguri publicitare intr-o campanie de promovare, te folosesti de fapt de un instrument de publicitate ieftin si eficient. Au dimensiuni impozante, cu inaltimi cuprinse intre 260 cm - 520 cm, in cazul steagurilor tip pana si intre 225 cm - 415 cm in cazul celor lacrima. Iar imprimarea de steaguri personalizate este ieftina si respecta cele mai noi tehnologii de productie", explica Dragos Vladila, administrator Sedra Advertising.

Studiul de piata a fost efectuat pe clientii Sedra Advertising, in perioada martie 2016 - aprilie 2017, si a relevat faptul ca, dintre toate metodele de promovare outdoor in sezonul estival, arborarea de steaguri personalizate este cea mai eficienta.

Majoritatea celor chestionati au raportat vanzari cu pana la 50% mai mari decat in sezonul anterior, cand nu folosisera steaguri publicitare. Mai mult, concluzia unanima a fost ca vizibilitatea brandurilor a crescut cu pana la 70 de procente.

Ce sunt steagurile publicitare si la ce folosesc

Cand spui steaguri publicitare te gandesti, in special, la instrumente de promovare outdoor. Ce-i drept, nimic nu ofera mai multa dinamica si culoare brandului tau decat acest produs. Principalele avantaje ale folosirii de steaguri publicitare constau in suprafata mare de imprimare si in rezistenta sporita la conditii meteorologice neprietenoase - soare puternic, vant, ploi repetate etc.

Poti afisa steaguri publicitare pentru evenimente caritabile, maratoane si evenimente sportive, targuri expozitionale, evenimente corporate si orice fel de promovare in si outdoor.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Comisia Europeană își propunea, prin Green Deal, ecologizarea transportului de marfă, prin urmare, atragerea a cât mai multe companii de transport de marfă pe calea ferată. Însă în...
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
#steaguri publicitare, #steaguri personalizate , #Publicitate