Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Prima Scoala de Vara AcademIAA, dedicata profesorilor, marcheaza noi directii de dezvoltare a programului

Prima Scoala de Vara AcademIAA, dedicata profesorilor, marcheaza noi directii de dezvoltare a programului


Prima Scoala de Vara AcademIAA, dedicata profesorilor din facultatile de comunicare partenere, a avut loc in weekend. Momentul a marcat noi parteneriate institutionale, cu Universitatea Transilvania din Brasov, care a fost si gazda evenimentului, si Universitatea Babes-Bolyai.

Scoala de Vara replica, la firul ierbii, doi dintre pilonii programului AcademIAA:

Program pentru profesori - Train the Trainers

Ziua de sambata a fost dedicata trainingurilor: cu Ciprian Teleman (Fondator MAX Business si Consultant Qualians) am discutat despre soft skills & presentation skills, iar cu Liliana Caimacan despre strategii de inovatie si transformare in business.

Liliana este Business Transformation Strategist, dar si preda Marketing & Management la Hult International Business School. Alaturi de ea am investigat ce anume face ca "doar 17% dintre businessurile lansate sunt de success, in medie".

Pe scurt, pentru ca nu au o propunere clara, nu se concentreaza pe planificarea businessului, si nu sunt bine executate in piata.

Pe principiul Zilelor Portilor Deschise in companii, o alta serie de intalniri dintre mediul academic si industria de marcomm, profesorii pot reintoarce catre studenti informatiile despre business case-uri, idei, procese de lucru.

Acest pilon al programului AcademIAA cauta sa provoace invatarea circulara: experiente si learninguri recente din business sunt date mai departe profesorilor care apoi, le ofera studentilor la seminarii.

Colaborari sistemice si cercetare

Programul AcademIAA isi propune de asemenea sa realizeze proiecte de cercetare in scopul cresterii angajabilitatii studentilor (prin experiente educationale potrivite nevoilor actuale de business marcomm).

Un astfel de exemplu este cercetarea despre Motivatiile Millennials, realizat in parteneriat cu D&D Research (concluziile sunt disponibile aici.

Astfel, duminica a fost dedicata brainstormingului in vederea planificarii a doua astfel de proiecte de cercetare:

  • perceptia asupra industriei de marcomm in randul studentilor de licenta si masterat
  • determinarea nevoii de talente si specializarile asteptate din partea industriei - inclusiv partea de perceptie a angajatorilor asupra calitatii profesionale a absolventilor.


In ce priveste MentorIAA, cel de-al treilea pilon AcademIAA dedicat studentilor, programul va continua in ritm de o editie pe an universitar, cu focus pe studentii de an II - licenta, ca urmare a feedbackului editiei a doua. Pe parcursul desfasurarii intalnirilor de mentorat, echipa de proiect va cauta sa armonizeze continutul si sa observe mai indeaproape functionarea mentoratului one-to-one.

In plus, Ziua Publicitatii va deveni un vector mai important in programul de mentorat si in motivarea studentilor sa se inscrie.

Cu aceasta ocazie, indemnam pe toti profesionistii seniori din industria de marcomm sa ia contact cu echipa AcademIAA (mentori, profesori, organizatori), prin explorarea site-ului dedicat: www.academiaa.ro.

Mai mult decat atat, aplaudam eforturile tuturor celor care gasesc o formula de a impartasi din cunostintele si practicile acumulate in orice industrie ar lucra, pentru o dezvoltare durabila si empatica a profesionistilor din Romania.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 502 ori
Citeste mai multe despreAcademIAA Scoala Vara