Pro sau contra "super ofertelor"? Cum voteaza publicitarii romani?

Miercuri, 25 Martie 2009, ora 12:58
2589 citiri
Pro sau contra "super ofertelor"? Cum voteaza publicitarii romani?

Nu este o solutie serioasa, sa dai discount-uri sau superoferte tot timpul. Mult mai avantajos este sa construiesti un brand pe care lumea sa vrea sa dea banii. Nu prea am auzit de Ferrari la super oferta. Ar trebui sa incerci sa faci Ferrari tot timpul", a declarat Bogdan Naumovici, CEO 23 Communication Ideas, in cadrul emisiunii Bloombiz, From the Top.

Se pare ca elita publicitatii din Romania comenteaza destul de ironic, acest concept. Dar e sau nu o strategie de promovare?

"Ce imi zic mie, astazi, cuvintele super oferta? Disperare!" a adaugat si Teddy Dumitrescu, CEO Publicis.

Catalin Sandulache, Director Splendid Media crede ca super oferta a inceput sa se identifice cu oferta si a trecut de la o chestiune punctuala care maximiza anumite intervale ale unei televiziuni, cateva pagini lipsa in print sau un anumit spatiu in outdoor, la a fi aproape o regula in acest inceput de an. Poate din cauza crizei?

Punctul de vedere al consumatorului

Bossii din publicitate recunosc: super oferta nu mai trezeste nici un interes. "Degeaba imi spui ca nu acumulez, nu ma intereseaza", considera Radu Miu, Ceo Mercury 360.

Care sunt diferentele intre Romania si SUA, la capitolul promotii si cum ar putea deveni piata romaneasca de publicitate, "mai sofisticata", explica Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.

Despre conceptul "free" si cum prinde la romani, mai ales in criza, povestesc si alti publicitari celebri, in emisiunea From the Top.

Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum intretine Romania inflatia? Aceasta este alimentata de o „super avalansa de tichete", precum cele pentru profesori, pentru mamici, pe langa cresterile de taxe din ultima perioada, potrivit...
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Producătorii chinezi își prezintă cele mai noi modele la Auto China, care a început joi, 25 aprilie, la Beijing. O "cursă pe viață și pe moarte" a început să se desfășoare pe cea...
#criza, #dumirescu, #free, #naumovici, #oferte, #publicitari, #publicitate, #super, #tedy , #Publicitate