Mastermind Communications organizeaza cel de-al treilea seminar international din seria Cum sa fii convingator in business, intitulat "Maximizati castigurile din programele de comunicare. Demonstrati ca merita!" pe 31 octombrie 2012, in Bucuresti.
Invitata este Angela Sinickas, pionier in domeniul masurarii eficientei programelor de comunicare organizationale.
Seminarul va aborda teme precum: calcularea ROI (Return On Investment - profit) pentru actiunile de PR si CSR, masurarea eficientei programelor de comunicare, stabilirea de obiective masurabile, masurarea programelor fara cheltuieli, masurarea eficientei si eficacitatii unui site, ce inseamna o rata buna de raspuns la un sondaj de opinie, transformarea rezultatelor unei masurari in actiune.
Evenimentul va reprezenta cea mai importanta oportunitate de invatare directa a tehnicilor de masurare a efectelor si maximizare a castigurilor din programele de comunicare organizationala, intr-o maniera interactiva si antrenanta. Reprezentand o premiera in industria de profil, evenimentul se adreseaza specialistilor in comunicare si relatii publice, corporate communications, marketing, resurse umane si vanzari.
Un pionier in domeniul masurarii comunicarii organizationale, Angela Sinickas a brevetat o formula de masurare a eficacitatii si eficientei programelor de comunicare inca din 1981. Studiile ei au fost citate de Harvard Business Review, Investors Business Daily, HR Magazine, Executive Solutions, PR News, Journal of Communication Management, etc.