Sfaturi pentru realizarea unor flyere eficiente pentru afacerea ta

Miercuri, 02 Noiembrie 2016, ora 14:45
8567 citiri
Sfaturi pentru realizarea unor flyere eficiente pentru afacerea ta
Foto: hmprintingpress.com

Flyerele sunt elemente de publicitate foarte eficiente pentru afacerea ta. Pentru ca menirea lor sa fie indeplinita, trebuie sa ai in vedere cateva caracteristici importante. Calitatea textului, calitatea materialelor si pozitionarea textului pe flyere sunt doar trei dintre elementele de care trebuie sa tii cont.

Head Print, unul din jucatorii importanti pe piata de productie publicitara si print digital, cu o experienta de 10 ani in domeniul de tiparire flyere, recomanda pliantele de prezentare ca intrument de marketing - acestea asigura buna intelegere a serviciilor oferite de o companie intr-o maniera foarte simpla.

Realizat cu profesionalism, un set de flyere poate contribui la construirea identitatii de brand. De aceea, in realizarea flyerelor pentru afacerea ta, trebuie sa tii cont de urmatoarele lucruri:

Sfaturi pentru realizarea unor flyere

1. Fii scurt si concis

Intr-o lume in care reclamele apar la fiecare colt, fie sub forma de flyere, fie pe afise sau panouri, atentia publicului este usor de castigat, dar la fel de usor de pierdut, mai ales in cazul mesajelor lungi.

Ai grija ca setul tau de flyere sa contina un mesaj scurt, dar clar si usor de descifrat si retinut. Acestea nu trebuie sa cuprinda toata istoria companiei, ci doar informatii esentiale.

Daca persoanele interesate vor mai multe informatii, poti plasa pe flyere numarul de telefon, adresa sau site-ul companiei tale.

2. Organizeaza informatia

Informatia organizata in casete, infografice sau puncte-cheie este mult mai usor de citit. In plus, aceste modalitati de a evidentia mesajul vor da un aspect sofisticat flyerelor tale.

3. Foloseste un slogan atragator

Gandeste-te la un slogan atragator pentru flyerele tale. Acesta trebuie sa fie interesant si sa iti reprezinte, intr-un mod pertinent, afacerea. Citind sloganul, clientul ar trebui sa inteleaga ce fel de servicii ofera compania ta.

4. Lista cu beneficii

Gandeste-te la cel putin cinci beneficii pe care compania ta le aduce clientilor si include-le in continutul flyerelor tale, listandu-le intr-un mod proeminent, usor de observat. Aceasta este o modalitate rapida de a-i transmite clientului motivele pentru care ar trebui sa aleaga serviciile oferite de compania ta.

5. Inlatura competitia

Gaseste o modalitate sa descrii ceea ce ofera compania ta astfel incat sa iti pozitionezi afacerea deasupra competitiei.

6. Asigura-te ca flyerele tale nu contin greseli

Asigura-te ca flyerele tale nu contin greseli gramaticale sau informationale. Reciteste informatia si, daca poti, roaga si pe altcineva sa faca acelasi lucru. Un cuvant scris gresit sau un numar de telefon incorect ar putea sa afecteze nu doar calitatea setului de flyere si credibilitatea acestora, ci si imaginea companiei tale.

7. Nu-ti plictisi publicul

Nu-ti lasa interlocutorul sa se plictiseasca. Ai grija sa adopti un ton activ in mesajul de pe flyere, nu unul pasiv. Indeamna-ti posibilul client sa afle mai multe despre serviciile pe care le ofera compania ta si determina-l, prin mesaje scurte precum "Apeleaza acum!" sau "Acceseaza acum site-ul nostru!", sa interactioneze cu tine.

8. Scoate in evidenta ofertele

In cazul in care produsele companiei tale sunt disponibile la oferta, scoate acest lucru in evidenta prin intermediul flyerelor.

9. Cunoaste-ti publicul

Foarte important, inaintea de alcatuirea flyerelor, este sa cunosti bine publicul caruia acestea se adreseaza. Astfel, te poti asigura ca mesajul tau adopta un limbaj potrivit.

In cazul unui magazin de piese auto, de pilda, flyerele publicitare vor contine, probabil, o multime de termeni tehnici pe care o persoana care nu este interesata de masini nu le intelege.

10. Include doar informatii utile

Flyerele tale trebuie sa includa informatii despre serviciile oferite, date de contact si alte cateva informatii importante. Nu te pierde, insa, in detalii si nu incarca flyerele cu text inutil.

11. Pozitioneaza corect datele de contact

Salveaza pozitia din centrul flyerelor pentru slogan si pozitioneaza datele de contact si numele companiei in partea inferioara a pagini. Motivul? Posibilul tau client va retine ultima informatie citita.

12. Ai grija ca fontul ales sa fie usor de citit

Alege un font citet si ai grija ca acesta sa nu aiba o dimensiune mai mica de 10 puncte.

13. Pune-te in locul clientului

Incearca sa gandesti precum clientul. In loc sa te concentrezi pe detaliile tehnice, intreaba-te ce si-ar putea dori, de fapt, clientul tau. Ce beneficii i-ar aduce serviciile tale si cum ar putea sa transmita informatia cu privire la oferta ta mai departe?

14. Adreseaza-te direct

Foloseste pronumele "tu" si vorbeste "direct" cu cititorul, nu te adresa abstract. Adresarea directa reuseste, intr-o modalitate extrem de subtila, sa capteze atentia cititorului.

15. Fii atent la design

Produsul final trebuie sa fie o combinatie reusita intre continut de calitate, distribuit corespunzator, si design simplu, dar de impact. Materialele trebuie sa fie, de asemenea, de buna calitate. In acest sens, Head Print ofera o multitudine de optiuni de personalizare ale flyerelor.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Samsung Galaxy S24 FE: smartphone-ul de buget al companiei. Cu ce specificații vine
Samsung Galaxy S24 FE: smartphone-ul de buget al companiei. Cu ce specificații vine
Conform informațiilor recente venite din rândul furnizorilor de componente, Samsung are în plan să grăbească lansarea noului model Galaxy S24 FE. Mișcarea vine în urma performanței...
Concedierile de la Tesla lovesc din plin singura sa fabrică din Europa. Peste o treime din angajați ar urma să rămână fără slujbă
Concedierile de la Tesla lovesc din plin singura sa fabrică din Europa. Peste o treime din angajați ar urma să rămână fără slujbă
Tesla, cel mai mare producător auto în funcţie de capitalizarea bursieră, va concedia până la 3.000 de angajaţi la singura sa fabrică din Europa, Grunheide, lângă Berlin, după ce a...
#tiparire flyere, #grafica flyere, #tipar fluturasi , #Publicitate