De ce sa-ti faci reclama pe timp de criza?

Miercuri, 07 Iulie 2010, ora 21:12
1541 citiri
De ce sa-ti faci reclama pe timp de criza?

Este momentul ideal pentru o companie sa-si faca reclama, intrucat, in aceasta perioada de criza, poate castiga increderea clientilor sai si a publicului tinta si, de asemenea, poate lega relatii de lunga durata, a declarat Lucretia-Maria Domokos, director general Tester LMD Consulting.

Vezi video pe 3idei.ro

Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Mai mulți analiști economici din Statele Unite trag un semnal de alarmă cu privire la performanța financiară reală a companiilor americane listate pe bursă. Ei susțin că practic nu a...
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
#clienti, #companie, #public, #reclama, #relatii, #tinta , #Reclame