Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Noul trend in publicitate: Proiectiile 3D

Noul trend in publicitate: Proiectiile 3D


Cel mai nou trend in industria publicitatii il reprezinta dezvoltarea proiectiilor 3D si numeroase companii mari, precum Samsung sau Nokia, le-au folosit in strategia lor de branding.

Aceasta tehnica permite agentiilor de publicitate sa utilizeze fatada cladirilor pe post de ecran de proiectie pentru reclamele 3D, intr-un amestec de imagini reale si obiecte 3D, scrie Business Insider.

Rezultatele acestor proiectii sunt spectaculoase si atrag inevitabil privirile consumatorilor: cladirile par sa fi devenit roboti, zgarie norii danseaza, pestii inoata in mijlocul strazii.

In acest sens, mentionam proiectia 3D realizata de H&M la inaugurarea unui magazin in Amsterdam unde au dat viata cladirii, robotizand-o si facand-o sa cante, oferind un spectacol vizual de exceptie:



Nu exista limite in ceea ce priveste marimea si fantezia unei proiectii publicitare 3D, iar daca respectiva cladire este destul de inalta, reclama este vizibila de la distante foarte mari.

Astfel, singura limita poate fi bugetul unei campanii 3D, deoarece preturile proiectiilor 3D sunt exorbitante, iar la acestea se adauga si costurile de "inchiriere" a fatadei cladirii de proiectie.

In ceea ce priveste atractivitatea reclamelor 3D proiectate in orase, creativitatea estea atuul companiilor. Astfel, Samsung a realizat o proiectie 3D in Amsterdam, unde trecatorii pot privi cum o cladire veche se darama sub ochii lor si din care rasare o noua lume colorata, cu plante si animale ce par reale, intocmai ca pe plasmele Samsung:



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2191 ori