Solutie anticriza: reclama in mall

Joi, 09 Aprilie 2009, ora 09:43
1442 citiri
Solutie anticriza: reclama in mall

O metoda eficienta pentru o companie care vrea sa-si promoveze produsele de consum este reclama din centrele comerciale, al caror prag este trecut de zeci de mii de vizitatori in fiecare zi.

Costurile variaza in functie de numarul locatiilor, suporturile pe care se comunica, cum ar fi totemurile, scarile rulante sau balustradele, dar si de durata campaniei, a spus Razvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division, pentru Gandul.  

Pentru lansari de produs sau campanii de teasing, companiile prefera o perioada mai scurta, de doua saptamani, dar in general, cele mai frecvente sunt contractele semnate pe o perioada de 1-3 luni.

Cel mai vizitat mall este Unirea Shopping Ceter, cu 40.000 de vizite pe zi, urmat de Bucuresti Mall si Plaza Romania, fiecare cu 35.000 de vizite pe zi, si Baneasa Shopping City si Grand Arena, fiecare cu 27.000 de vizite pe zi, potrivit datelor companiei de consultanta imobiliara Colliers International Romania.

Anul trecut, piata spatiilor publicitare indoor, pe partea de retail s-a ridicat la valoarea de sase milioane de euro, iar pentru acest an, previziunile oficialului SPM Indoor Division arata ca piata va creste cu 20%.

 

Ce sunt grupurile secrete de pe WhatsApp și cum funcționează
Ce sunt grupurile secrete de pe WhatsApp și cum funcționează
WhatsApp introduce un meniu de apelare îmbunătățit și o funcție pentru grupuri ascunse în versiunea beta a aplicației. Noua funcție, numită „Hidden Group”, permite crearea și...
Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Premierul Marcel Ciolacu confirma faptul ca olandezii de la Damen au dat in judecata Romania, aratandu-se in acelasi timp optimist in ceea ce priveste rezolvarea pe cale amiabila a disputelor...
#anticriza, #criza, #mall, #publicitate, #solutie , #Reclame