Grapefruit, patru premii si sase nominalizari la concursul Identity 2007

Vineri, 27 Aprilie 2007, ora 10:25
1008 citiri

Grapefruit este agentia cu cele mai multe nominalizari si premii castigate la "Identity: Best of the Best 2007"- competitie internationala de design de logo si identitate de companie organizata de revista Identity din Moscova.

Grapefruit a obtinut in total 4 premii si sase nominalizari in cadrul competitiei Identity: doua premii intai pentru proiectul Antibiotice, unul pentru identitatea de companie si altul pentru design logo, si doua premii trei pentru identitate de companie cu Velfina, la sectiunea dedicata companilor industriale, si cu Roton, la sectiunea pentru companii din sectorul serviciilor.

Printre lucrarile Grapefruit nominalizate se numara si identitatea evenimentului BrandCamp si identitatea de companie Transavia.

"Succesul obtinut in Rusia la Identity 2007 ne onoreaza si ne aduce mari satisfactii deoarece este o confirmare in plus ca munca noastra s-a ridicat la cele mai inalte standarde. Am excelat la sectiunea identitate de companie unde am obtinut trei premii si sase nominalizari, ceea ce dovedeste ca proiectele noastre au fost apreciate in totalitatea lor pentru unitate, consitenta si relevanta" a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer la Grapefruit.

Revelatia competitiei a fost brandul Antibiotice care a cucerit voturile juratilor la sectiunile dedicate companiilor industriale pentru identitate si logo, obtinand doua premii intai.

"Proiectul de rebranding Antibiotice a fost unul semnificativ pentru Grapefruit, care si-a dovedit in timp eficienta prin rezultate concrete pentru client. Putem spune ca am facut din Antibiotice un alt brand de succes si aceasta recunoastere obtinuta la Identity 2007 vine ca o confirmare suplimentara a succesului proiectului" a completat Marius Ursache.

Competia Identity din aceast an a avut 2 categorii, una pentru identitatea de companie si alta pentru logo si trademark, fiecare cu cate 6 sectiuni: industrie, retail, comert, servicii, organizatii nonprofit si evenimente.

Juriul din acest an al competitiei a fost format din personalitati ale industriei de design si constructie de brand: Emma Booty (Landor Associates, UK), Tony Speath (identityworks.com, USA), Erik Spiekermann (United Designers Network, Germany), Ken Cato (Cato Purnell Partners, Australia) si David Carson (David Carson Design, USA).

Grapefruit este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienti din 13 tari, pe 4 continente.

Bloombiz

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...