Friesland Foods lanseaza o noua campanie in-store pentru Milli

Vineri, 09 Martie 2007, ora 12:00
1582 citiri

Compania Friesland Foods Romania deruleaza in perioada 9 martie- 1 aprilie 2007,o campanie in-store in principalele orase din tara, desfasurata in marile magazine, sub sloganul "Ai grija de sanatatea familiei!".

In centrul acestei campanii stau 3 noi categorii de produse: 0,1% grasime, Omega 3 si Imunoplus, lansate la sfarsitul anului trecut in Romania. Noile produse se diferentiaza prin prezenta pe ambalaje a unui logo special - o panglica verde cu conturul unei siluete umane - precum si a explicatiilor asupra continutului si beneficiilor fiecarui produs.

Aceste produse se impart in 3 categorii:cu Omega 3 (Iaurt Omega 3, Sana Omega 3 si Lapte UHT Omega 3),imunoplus (Kefir Imunoplus, Kefir Caucazian, Iaurt de baut Imunoplus, Lapte batut Imunoplus si Ispita Fructelor Imunoplus - in doua variante, respectiv capsuni si visine) si cu un continut redus de grasimi (Iaurt Light, Iaurt cu fructe in doua variante- fructe exotice si zmeura - 0,1% grasime).

Campania se va derula in 76 de super-market-uri din 23 de orase: Bucuresti, Ploiesti, Constanta, Iasi, Suceava, Piatra-Neamt, Bacau, Galati, Braila, Cluj-Napoca, Targu-Mures, Bistrita, Baia-Mare, Satu-Mare, Oradea, Brasov, Timisoara, Arad, Deva, Hunedoara, Sibiu, Ramnicu-Valcea si Craiova.

Mecanica promotiei in-store consta in recompensarea clientilor care au cumparat 3 noi produse Milli, cu diverse premii atractive, de la esarfe si magneti de frigider, pana la medalioane din aur.

Scopul campaniei este de a informa consumatorii despre beneficiile noilor produse Mill, iar abordarea acestuia se face prin intermediul unui chestionar -flyer care il va ajuta sa retina beneficiile oferite de noile produse Milli.

Bloombiz

HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) a virat suma de 286.390.685,13 lei, în vederea decontării facturilor pentru 237 de obiective finanţate prin Programul...