Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Seminar Marketing Research Conference 2013: Tehnologii inovatoare aplicate in shopper research

Seminar Marketing Research Conference 2013: Tehnologii inovatoare aplicate in shopper research


Anul acesta,Marketing Research Conference include pe 15 mai un seminar sustinut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen), care prezinta tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanta inshopper research.

Acesta vine sa completeze tema de anul acesta a evenimentului,shopper marketing.

Cui se adreseaza evenimentul

Workshop-ul se adreseaza specialistilor in marketing, retailerilor si angajatilor agentiilor de ATL, BTL sau shopper marketing care sunt interesati de tehnici inovatoare aplicate in Shopper Research si de folosirea lor pentru imbunatatirea planurilor de marketing si comunicare in magazine.

Seminarul se va desfasura timp de 4 ore, la Hotel Ramada Majestic din Bucuresti. In cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile demobile eye trackingsivirtual shoppingsi se vor da exemple de folosire a datelor colectate, pentru a intelege cum pot fi aplicate in tactici deshopper marketing. Seminarul se desfasoara cu sustinerea Titan S.A.

De la consum la cercetarea de piata

Aflat la a patra editie, Marketing Research Conference, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piata, puncteaza cateva aspecte esentiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la evolutiile in comportamentul de consum din ultima perioada pana la schimbarile in comportamentul de cumparare si modul in care cercetarea de piata le poate transforma in informatii valoroase pentru branduri.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta si la seminar sunt disponibile pesite-ul oficial al evenimentului. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai inclusiv este disponibil un pret de tipearly bird,cu 15% reducere.

Marketing Research Conference 2013este o conferinta din seriaSMARK KnowHowsi este cel de-al treilea din 2013, fiind dedicat profesionistilor din industria de marketing si comunicare.

Partener de know-how al Marketing Research Conference 2013 esteStarcom MediaVest Group.

Starcom MediaVest Groupeste parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes, dar si alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie si Webstock.

Cu o experinta de mai bine de un deceniu in industria romaneasca de comunicare, agentia enumera totodata specializari diverse ale departamentelor si oamenilor sai precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

SMARKeste o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 982 ori