Asociatia Agentiilor de Publicitate a initiat o campanie media prin care incearca sa determine senatorii sa revina la forma ordonantei "antirebate" care a fost adoptata de Camera Deputatilor, adica avand anumite modificari fata de varianta initiala transmisa de Guvern.
Mai exact, in aprilie 2013, Camera Deputatilor a adoptat ordonanta de urgenta 25/2013, ce impunea relatii contractuale directe intre televiziuni si clientii de publicitate.
Ulterior, in noiembrie 2014, deputatii au adoptat un amendament ce elimina unele dintre efectele negative ale ordonantei asupra agentiilor de publicitate.
Ordonanta a ajuns apoi la Senat, care este camera decizionala. Mai intai, a trecut prin Comisia de Buget Finante, care a aprobat-o cu amendamentul respectiv, iar apoi a ajuns in Comisia de Cultura-Media care nu a mentinut forma adoptata de Camera Deputatilor, revenind la cea anterioara, restrictiva pentru piata libera, dupa cum sustin agentiile de publicitate.
Urmatorul pas este votul ...citeste mai departe despre "Statul vrea sa isi bage coada in publicitatea TV: "Nu se mai intampla asta in niciun colt din lume"" pe Ziare.com