Editiile online ale ziarelor romanesti vor atrage peste sapte ani, din 2013, mai multa publicitate decat cele tiparite, in timp ce in SUA analistii estimeaza ca editiile on-line ale ziarelor americane vor genera incasari mai mari din publicitate inca din 2007 fata de editiile tiparite, potrivit site-ului www.hit.ro.Site-urile ziarelor romanesti au castigat din publicitate in 2006 aproximativ 500.000 de euro, de zece ori mai putin decat editiile tiparite si de 75 de ori mai putin decat televiziunile, potrivit lui Doru Panaitescu, director de vanzari al ARBOmedia, citat de site-ul mentionat.
Cele mai vizitate situri de ziare din Romania apartin Gazetei Sporturilor, Pro Sport, Evenimentului Zilei si Libertatii, conform Trafic.ro.
Investitiile in publicitatea online din Romania sunt estimate la cinci milioane de euro in 2006, ceea ce reprezinta un volum de patru ori mai mic decat in Ungaria (20 de milioane de euro) si de opt ori mai mic decat in Polonia (40 de milioane de euro).