Marcile P&G Fabric Care, cum ar fi Ariel si Tide, isi iau angajamentul de a reduce cu 30% ambalajele din plastic din Europa, pana in 2025

Miercuri, 24 Aprilie 2019, ora 15:43
868 citiri

Astazi, la Conferinta Marcilor Sustenabile, Virginie Helias, Chief Sustainability Officer P&G, a anuntat ca Ariel, Tide si alte marci P&G Fabric Care din Europa au ca scop reducerea consumului de materiale plastice cu pana la 30%, pana in anul 2025.

Acesta este un element esential pentru atingerea Obiectivului Ariel 2030 de a reinventa o solutie mai buna de curatare si de a economisi cu 50% mai multe resurse pana in 2030, inclusiv materiale plastice virgine.

Aceste reduceri de materiale plastice planificate de marcile Ariel, Tide si alte marci P&G Fabric Care se ridica la peste 15.000 de tone pe an, pana in 2025, fata de 2018.

Desi ambalajele de plastic ale marcilor P&G Fabric Care reprezinta un procent relativ mic din totalul deseurilor de plastic din Europa, cantitatea de plastic salvata in fiecare an ar fi semnificativa - suficienta pentru a produce o linie de sticle de detergent care sa faca inconjurul Pamantului.

Andrei Cosuleanu, presedintele organizatiei Act for Tomorrow Romania a declarat:"Astazi, una dintre cele mai mari probleme privind poluarea este folosirea excesiva a plasticului, de cele mai multe ori o singura data, iar reciclarea acestui material a devenit o problema globala. Asumarea din partea P&G a acestor obiective indraznete vine ca o masura importanta si necesara pentru combaterea schimbarilor climatice si salvarea resurselor. Insa, nu este suficient ca o companie sa adopte masuri indraznete privind combaterea poluarii, ci este datoria fiecarui om de a actiona in parteneriat cu natura si nu impotriva acesteia. Companiile au responsabilitatea de a le oferi comsumatorilor produse intr-un ambalaj prieten cu natura, iar acestia au datoria de a le colecta si de a le recicla."

Virginie Helias, Chief Sustainability Officer P&G, a declarat: "Marcile noastre, Ariel si Tide, sunt deschizatoare de drumuri pentru practicile de reducere a ambalajelor. Acestea vor avea un rol decisiv in indeplinirea angajamentului P&G de a reduce utilizarea materialelor plastice virgine in ambalaje cu pana la 50%, pana in anul 2030. Acesta este doar unul dintre numeroasele exemple de marci de top P&G care inoveaza pentru a inspira si a permite consumul responsabil."

Pana in 2022, P&G Fabric Care Europe doreste ca ambalajele tuturor marcilor sale sa fie 100% reciclabile. Ariel si Tide se straduiesc sa creasca cererea fata de reciclare si folosesc in ambalajele lor din ce in ce mai multe materiale reciclate post-consumator (PCR), care astazi contin ...citeste mai departe despre "Marcile P&G Fabric Care, cum ar fi Ariel si Tide, isi iau angajamentul de a reduce cu 30% ambalajele din plastic din Europa, pana in 2025" pe Ziare.com

#ambalaje plastic , #Stiri Mediu