Auchan Romania deschide, vineri, la Brasov, al doilea magazin Real remodelat, din cele 20 achizitionate de la grupul german Metro.
Magazinul cu o suprafata de 6.000 de metri patrati a fost rebranduit in formatul Auchan City.
Transformarea magazinului Real in Auchan a durat mai putin de trei saptamani si a constat in reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor raioane, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor si introducerea comertului Auchan, de tip discount.
Compania a deschis la mijlocul lunii octombrie primul hipermaket Real rebranduit, Auchan Pallady, investitia in reamenajare fiind de 2 milioane euro.
Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro.
Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.