Blackberry castiga noi categorii de clienti

Marti, 25 Martie 2008, ora 00:23
2084 citiri
Blackberry castiga noi categorii de clienti

Multa vreme a fost considerat un serviciu destinat exclusiv oamenilor de afaceri. Tarifele destul de mici si preturile modice ale terminalelor il recomanda ca pe un bun instrument de mail mobil pentru cei care nu-si pot permite un laptop. Chiar si operatorii GSM din Romania au oferte clar dedicate segmentului business, insa, tot mai multi tineri sunt atrasi de un astfel de serviciu.

Cui nu-i convine sa vor­beasca pe messenger

ori pe mail in metrou sau in tramvai ori autobuz. Nu trebuie sa conduci o

afacere de multe milioane de euro ca sa-ti permiti un abonament la astfel de

servicii, chiar daca blackberry este o solutie pro­fesionala de mail mobil.

 

Cel mai ieftin abonament lunar incepe de la

aproape 11 euro, iar cel mai scump ajunge la aproape 42 de euro. Unii ar spune

ca este prea scump, altii au fost salvati de posibilitatea de a citi un mail in

timp real. Si nu trebuie sa fii neaparat un om de afaceri de succes sa depinzi

intr-un moment al vietii de trimiterea sau primirea unui e-mail.

 

Internetul mobil prinde teren

 

Daca serviciul de mail mobil reprezinta o

dotare dedicata in mare parte afacerilor, internetul mobil este la mare cautare

printre adolescenti. Chiar daca un ecran blackberry nu se compara cu cel al

unui calculator, fie el desktop ori laptop, paginile web sunt afisate foarte

clar.

 

Marele inconvenient ar fi faptul ca nu poti

vizualiza intreaga pagina, exact ca in formatul PC. Poti naviga pe internet

fara probleme, chiar si in metroul bucurestean, cu conditia sa ai destul semnal

la indemana.

 

La acest capitol, operatorii romani stau

relativ bine, pentru ca in unele statii dispare semnalul, pentru ca in tunel

acesta sa atinga valori maxime. Altfel, serviciul este extrem de bine pus la

punct, iar tarifele nu sunt chiar "obscene".