UniCredit Tiriac Bank si Metro mizeaza pe 10.000 de carduri co-branded anul acesta, urmand ca in urmatorii 2-3 ani numarul acestora sa creasca la cateva zeci de mii, a declarat marti, vicepresedintele UniCredit Tiriac Bank responsabil de divizia de retail, Zoltan Major, citat de NewsIn.
UniCredit Tiriac Bank si Metro Cash & Carry Romania au lansat la nivel national un card de credit cu dubla marca (co-branded) dedicat clientilor persoane juridice.
Produsul a fost testat, printr-un program pilot, de peste 1.000 de clienti din Iasi si Craiova.
Nivelul maxim de creditare este echivalentul in lei a 35.000 euro, dar nu mai mult de 30% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru un intreg an financiar.
Zoltan Major a estimat ca nivelul mediu al tranzactiei va fi de 200-300 de euro, iar gradul de utilizare va fi in medie de 60-70% din limita maxima de creditare de 35.000 euro.
Cardul va avea o perioada de gratie de pana la 50 de zile, in functie de data efectuarii tranzactiei, in care clientul nu plateste dobanda pentru tranzactiile efectuate la comercianti.
Dobanda va fi cu 3% mai mica decat cea standard pentru tranzactiile efectuate in magazinele Metro.
Rata dobanzii pentru tranzactii efectuate la Metro este de 23,83%, iar rata dobanzii standard pentru tranzactii efectuate in afara magazinelor Metro ajunge la 26,83% pe an.
Rata dobanzii pentru retragere de numerar este de 26,83%, iar rata dobanzii penalizatoare la lei este de 60%.