Interviu Microsoft: Angajam 100 de oameni la centrul de suport

Miercuri, 07 Noiembrie 2012, ora 08:51
6627 citiri
Interviu Microsoft: Angajam 100 de oameni la centrul de suport

Microsoft Romania, unul dintre cei mai doriti angajatori de pe piata locala, isi extinde echipa de suport tehnic. Potrivit cifrelor vehiculate in piata, salariul poate ajunge si pana la 3.000 de euro.

Microsoft Romania va angaja, incepand cu anul viitor, 100 de oameni in cadrul centrului de suport tehnic, care deserveste clientii companiei in strainatate.

Florin Grama, directorul Centrului de Suport Tehnic Global al Microsoft Romania, a acordat un interviu site-ului Business24, in care a descris profilului candidatului ideal pentru Microsoft, dar si oportunitatile de promovare pe care le au angajatii Microsoft.

Cati angajati are in acest moment Microsoft in cadrul centrului de suport tehnic?

260 de angajati in Bucuresti si in Timisoara in divizia de Servicii si Suport si aproximativ 400 in total.

Despre cele 100 de joburi noi: ce cunostinte tehnice necesita slujbele respective? Cate limbi straine trebuie sa cunoasca potentialii candidati?

Pentru locurile de munca din divizia de Servicii si Support, un element important este pasiunea pentru tehnologie de nivel inalt si pentru client. Fluenta in limba engleza dar si una dintre limbile europene (germana, franceza, italiana, spaniola, olandeza, etc) sunt cerinte obligatorii.

Competentele tehnice legate de produsele si serviciile Microsoft si pasiunea pentru inovatie aduc un plus oricarui candidat care aplica pentru unul dintre aceste roluri.

Care-i perioada medie de lucru in centrul de suport, pentru un angajat Microsoft?

Programul de lucru este de 8 ore pe zi pe parcursul orelor normale de program. In mod exceptional, inginerii nostri sprijina si ii servesc pe clientii nostri si in afara orelor de program, pe baza de voluntariat - in functie de cerintele clientilor.

Acest centru de suport este un centru de mare expertiza tehnica. Inginerii nostri sunt sau devin varfuri de competenta pe tehnologii Microsoft, care se ocupa de niveluri de escaldare 3 si 4 (critice). Ca un exemplu, daca aveti o problema ca si angajat intr-o companie multinationala, veti suna serviciul de Suport IT. Daca acesta nu are solutia, va discuta cu Managerul IT. Daca nici acesta nu are solutia, vor suna la un centru de suport Microsoft. Acesta ar fi nivelul 2. Daca nici acestia nu o rezolva, atunci vor escalada la nivelul 3 si asa mai departe pana la nivelul 4. Noi acoperim asadar nivelurile superioare de expertiza.

Posibilitatile de dezvoltare profesionala sunt nelimitate intr-o companie precum Microsoft. Toate pozitiile deschise se posteaza intern si sunt total transparente, astfel ca angajatii pot sa aplice pe orice pozitii le-ar putea fi de interes.

Nu este o regula pentru cand si in ce mod se manifesta acest interes: unii vor sa devina specialisti de nivel mondial intr-o anumita tehnologie, altii isi doresc sa devina manageri, altii isi dau seama ca ar dori sa combine abilitatile tehnice cu cele de vanzare, etc. Noi incercam sa ii ajutam sa realizeze unde se potrivesc cel mai bine si sa le oferim apoi posibilitatea sa faca saltul profesional pe care si-l doresc.

Unii isi doresc schimbare la fiecare 1-2 ani, altii isi doresc stabilitatea si, atat timp cat performanta este solida, noi le sustinem pe ambele.

Care-i media de varsta in cadrul centrului de suport?

Media de varsta este 29 de ani.

Cat timp trebuie sa treaca, in cazul unui angajat in centrul de suport tehnic, pana sa i se mareasca salariul?

Cresterea salariala are la baza performantele, rezultatele si potentialul fiecaruia si nu anii petrecuti in pozitie. Anii intr-o pozitie nu reflecta neaparat contributia pe care persoana o aduce la rezultatul final. De aceea, preferam sa ne uitam la ce rezultate obtine fiecare angajat si, in egala masura, la modul in care le obtine.

Acestea reflecta valoarea adaugata. Iar salariile si bonusurile pe care le platim trebuie sa fie aliniate cu aceasta valoare adaugata.

Care sunt beneficiile angajatilor Microsoft, in afara de salariu?

Microsoft ofera angajatilor un pachet de beneficii peste nivelul pietei. Pe langa un mediu de lucru modern si de calitate, toti angajatii beneficiaza de la cele mai bune echipamente de productivitate (e.g. laptop, smartphone) si conditii de lucru si relaxare la birou la abonamente la centre de fitness, la clinici de sanatate si asigurari medicale.

Vorbind cu angajatii nostri, am constatat insa ca exista si alte beneficii care ii atrag si ii tin in Microsoft, si anume autonomia de care beneficiaza, programul flexibil, posibilitatea de a deveni specialisti de top intr-un domeniu tehnic.

Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Consiliul General al Capitalei a aprobat vineri majorarea salariilor de bază pentru funcţiile din cadrul aparatului de specialitate al primarului general şi din cadrul serviciilor şi...
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
Banca Națională a României (BNR) și-a dat avizul vineri, 29 martie, pentru o propunere legislativă care ar muta în sarcina băncii centrale protecția consumatorilor în relația cu...
#salarii angajati Microsoft, #angajari Microsoft Romania, #centru suport tehnic Microsoft Romania, #interviu Florin Grama Microsoft Romania , #Joburi