Microsoft isi indreapta atentia spre companii, dupa esecul Surface in randul utilizatorilor individuali

Marti, 02 Iulie 2013, ora 08:32
1867 citiri
Microsoft isi indreapta atentia spre companii, dupa esecul Surface in randul utilizatorilor individuali

Grupul american Microsoft va incepe sa vanda tableta Surface marilor clienti corporate, prin intermediul unor firme specializate in asigurarea de solutii IT, in incercarea de a-si imbunatati vanzarile limitate de interesul scazut al consumatorilor individuali.

Vanzarile de tablete Surface s-au situat la cate 900.000 de unitati in ultimul trimestru al anului trecut si in primele trei luni din acest an, potrivit firmei de cercetare IDC. Analisti ai grupului bancar UBS estimau initial ca Microsoft va vinde 2 milioane de tablete doar in trimestrul al patrulea, potrivit Bloomberg.

Grupul se astepta, de asemenea, la vanzari mai bune. Desi Microsoft nu prezinta date despre vanzari, surse apropiate situatiei au declarat, in martie, ca au fost comandate initial 3 milioane de tablete.

Reducere de 60% la pretul Surface pentru scoli

Microsoft a anuntat in luna iunie reducerea pretului de baza al tabletei de la 499 de dolari la 199 de dolari pentru scolile care cumpara Surface RT direct de la Microsoft. Oferta este valabila pana la sfarsitul lunii august in 26 de tari.

Pana in prezent, Surface a fost vanduta doar in magazine, iar aplicatiile au fost destinate in special pentru consumatorii individuali. Absenta unor programe pentru corporatii a facut tableta mai putin atractiva pentru folosirea la scara larga de catre companii.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#vanzari Microsoft Surface, #vanzari tablete Microsoft, #consumatori tableta Surface, #vanzare companii Microsoft Surface , #Produse