Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cisco optimizeaza sistemul de comunicatii pentru IMM-uri

Cisco optimizeaza sistemul de comunicatii pentru IMM-uri
Cisco a anuntat realizarea unor optimizari semnificative ale sistemului Cisco Unified Communications - suita de produse pentru comunicatii de voce, de date si video, conceputa in mod special pentru intreprinderile mici si mijlocii. Asigurand o personalizare superioara a interactiunilor, elementele suplimentare ale sistemului contribuie la sporirea productivitatii IMM-urilor in conditii de rentabilitate, facilitand si accelerand comunicarea, se arata in comunicatul companiei.
Sistemul Cisco Unified Communications permite angajatilor sa realizeze schimburi de informatii prin e-mail, voce sau fax, utilizand o gama variata de dispozitive de comunicatii - atat fixe, cat si mobile. In conditiile in care IMM-urile se confrunta cu lipsa de resurse si de timp, optimizarile noului sistem asigura o comunicare integrata imbunatatita ceea ce il face usor de administrat, intretinut si de configurat. Sistemul optimizat Cisco Unified Communications poate contribui la eficientizarea proceselor comerciale, la sporirea reactivitatii la solicitarile clientilor si la minimizarea costurilor. In plus, structura solutiilor integrate in sistem asigura posibilitatea de extindere a acestuia odata cu dezvoltarea companiei.

Una dintre optimizarile principale este Cisco Unified CallConnector. Acesta permite angajatilor sa arate disponibilitatea, locatia si detaliile de contactare alternativa ale persoanelor care utilizeaza acelasi sistem de calculatoare. Aceasta noua optimizare nu sporeste doar eficienta comunicatiilor si ajuta utilizatorii sa acceseze resursele corecte fara a necesita incercari succesive, ci creeaza si comunicatii flexibile si personalizate pe care utilizatorii le pot controla cu usurinta.

Disponibil in doua variante - "personal" si "server" - Cisco Unified CallConnector functioneaza impreuna cu Cisco CallManager Express si cu aplicatiile comerciale obisnuite, cum ar fi Microsoft Outlook si Internet Explorer. Aceasta corelare functionala permite angajatilor sa apeleze persoanele de contact dorite direct de la calculatoarele proprii; astfel, se elimina necesitatea introducerii manuale a numerelor in memoriile telefoanelor, se flexibilizeaza procesele comerciale si se minimizeaza costurile. De asemenea, in cazul apelurilor de intrare, sistemul afiseaza detaliile persoanelor de contact, permitand utilizatorilor sa raspunda sau sa redirectioneze aceste apeluri catre destinatia solicitata. Aceasta este o functie suplimentara a componentei Quick Messaging - un tip de mesagerie instantanee pentru comunicatii de scurta durata intre angajati.

In plus, Cisco lanseaza telefonul bazat pe comunicatii IP unificate 7931G, care permite IMM-urilor sa gestioneze apelurile de intrare intr-o maniera simpla si eficienta. Telefonul ghideaza operatorul telefonic la selectarea caracteristicilor si functiilor de apel adecvate, reducand astfel timpul necesar pentru instruire si asigurand faptul ca orice utilizator poate directiona cu usurinta apelurile catre destinatiile corecte, fara a necesita cunostinte tehnice speciale.

Noul dispozitiv beneficiaza acum si de un software specializat - Arc Express Attendant Console. Acest software este bazat pe calculator si asigura o modalitate simpla si rentabila de a eficientiza serviciile oferite clientilor apelanti. Sistemul permite operatorilor telefonici sa caute angajatii dupa nume sau prenume, dupa departament, dupa numarul telefonic de interior, dupa numarul permisului de conducere sau dupa alte criterii, asigurand directionarea rapida a apelurilor catre persoanele solicitate.

Cisco Systems este liderul mondial in comunicatiile Internet.Echipamentele Cisco pentru zona europeana sunt furnizate de Cisco Systems International BV, o filiala in proprietate exclusiva a Cisco Systems, Inc.


Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 676 ori