Publicis cumpara Razorfish pentru 530 milioane dolari

Luni, 10 August 2009, ora 10:38
913 citiri
Publicis cumpara Razorfish pentru 530 milioane dolari

Grupul Publicis a semnat un acord cu Microsoft Inc. privind achizitia, in schimbul sumei de 530 milioane dolari, a agentiei de publicitate online Razorfish, operatiune ce va spori prezenta Publicis pe segmentul digital, relateaza Reuters, informeaza NewsIn.

Publicis va plati 232,6 milioane dolari in actiuni, restul urmand a fi platit in numerar.

Cele doua companii, care au semnat in iunie un acord de cooperare, au mai semnat si un acord de alianta strategica in cadrul sectorului de publicitate online.

Publicis, grup cu sediul la Paris, a reusit sa semneze acest acord in detrimentul grupului britanic WPP Plc si celui nipon Dentsu Inc. in runda finala a negocierilor la care au participat initial opt companii.

Dupa aceasta tranzactie, Publicis va genera 25% din vanzarile sale in sectorul digital, in crestere fata de nivelul de 21% inregistrat la jumatatea anului in curs.

Publicis este al treilea grup publicitar din lume, detinand agentii de publicitate precum Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, iar din sectorul digital compania controleaza firma Digitas.

Razorfish a fost fondat in 1995 si a devenit parte a grupului Microsoft in 2007, prin achizitia, in schimbul sumei de sase miliarde dolari, a companiei aQuantive.

Microsoft
este principalul client al Razorfish, iar acordul semnat cu Publicis prevede ca gigantul informational va ramane principala sursa de venituri pentru companie.

Publicis are o valoare de piata de 4,88 miliarde euro (6,9 miliarde dolari) in timp ce liderul de piata in domeniu, WPP, are o capitalizare de 5,86 miliarde lire sterline (9,82 miliarde dolari).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

China folosește inteligența artificială pentru a influența alegerile din SUA
China folosește inteligența artificială pentru a influența alegerile din SUA
Potrivit unui raport recent publicat de Microsoft Threat Analysis Center (MTAC), atât China cât și Coreea de Nord intensifică eforturile de a influența procesul electoral din Statele Unite ale...
Elon Musk vrea să-i taxeze pe utilizatorii care postează și dau ”like-uri”
Elon Musk vrea să-i taxeze pe utilizatorii care postează și dau ”like-uri”
Elon Musk, cunoscut pentru abordările sale inovative și adesea controversate în tehnologie, a avut în vedere transformarea platformei de social media Twitter, acum redenumită X, într-un...
#publicis, #razorfish, #milioane, #agentie, #publicitate , #stiri Microsoft